Jednoho krásného dne mi zazvonil mobil. Byla to kamarádka a zeptala se jestli s ní nechci ven. Já jsem řekla "ne protože jsem chtěla mít den pro sebe". Pak jsem si řekla že můžu už vyrazit.
Vzala jsem si na sebe černý crop-top a černé kalhoty
a k tomu kabelku.Vyšla jsem ven , vzala jsem si mobil a sluchátka a poslouchala jsem písničky. Jak jsem koukala do telefonu tak jsem narazila do nějakého kluka. Omlouvám se "řekla jsem". To je v pořádku "řekl". Jmenuju se Pepa Trojan"řekl krásný kluk". Těší mě já jsem Karolína Tojová"odpověděla jsem".
Pepa (P), Já (J)
P: Nezajdeme na jídlo? 😉
J: Od takového krásného kluka nikdy neodmítnu😊
P: A kam si zajdeme?
J: Třeba do pizzerie
P: No dobře slečnoPo pizze jsme si spolu popovídaly a zjistila jsem že toho máme mnoho společného. Tady máš moje telefonní číslo a když tak mi zavolej. Tak jo tak ahoj "řekla jsem". Pa kočko "řekl Pepa". Letěla jsem domů jako tryskáč a začala jsem tančit z toho že mi řekl kočko. Popadnu mobil a volám kamarádce. Ona z toho taky nemohla. Co jsme spolu dokecaly tak mi zavolali neznámé číslo. Zvedla jsem to a byl to ten nejhezčí kluk Pepa. Okamžitě jsem to zvedla a začala jsem se červenat.
Ahoj "řekla jsem s úsměvem". Čau kočko "řekl Pepa". A já se začala zase červenat. Hele nechce s u nás zítra přespat "zeptal se Pepa"? Jo klidně ,kdy a v kolik "řekla jsem? Já tě vyzvednu u tebe doma v 15:30 jo "řekl Pepa". Tak jo budu se těšit "řekla jsem natěšeným hlasem".