5

199 32 5
                                    

Brangus dienorašti.

Štai atėjo ir trečioji išbandymų diena. Aš didžiuojuosi savimi. Jei jau tiek ištvėriau - likusios dienos niekai. Atrodo tie du išbandymai liko kažkur toli, toli... Čia viskas ką anonimas galėjo sugalvoti? Ir taip galvojau iki tol kol neperskaičiau šiandienos užduoties.

O dabar apie viską iš pradžių. Pirmasis iššūkis buvo toks, kokio tikrai nepavadinčiau iššūkiu. Nupirkti gėlę. Paprasčiau nė būti negali. Tad pasiėmusi kelias monetas žingsniavau į artimiausią gėlių kioskelį. Ir žinai ką ten pamačiau? Adrianą! Taip, tą patį vaikiną iš kavinės. Jis su manimi pasisveikino ir net prisiminė mano vardą! Stovėjau ten išsišiepus kaip kvailė ir spoksojau į jį. Adrianas paklausė ar išsitepė, kad taip keistai į jį žiūriu. Jaučiausi labai gėdingai. Aš nužiūrinėjau vaikiną... Papurčiau galvą ir nedrąsiai paprašiau vienos baltos lelijos. Spėk ką jis padarė? O gi davė man ją nemokamai! Įsivaizduoji, pirmą kartą dovanų gavau gėlių iš vaikino. Buvau tokia laiminga, jog net pamiršau apie antrąją užduoties dalį.

Vakare turėjau nueiti į gimtadienio vakarėlį, kurį šventė kažkoks dvyliktokas vaikinas iš mano mokyklos. Jam sukako aštuoniolika, o man tik ką suėjo šešiolika. Ką aš galiu veikti tokioje šventėje?

Namo grįžau vos ne paryčiais. Visą pusvalandį po to klausiausi globėjos pamokslų, tačiau ji labai nepyko. Pirmą kartą melavau tetai. Sakiau, kad negėriau, bet dariau priešingai. Todėl ir pasilikau ten tiek ilgai, jog ši neįtartų ką veikiau. Gi pasakiau, kad buvau pas draugę... O draugų aš neturiu. Vienu žodžiu buvo siaubinga!

Viskas ką galiu pasakyti - vakarėliai ne man. Nemoku linksmintis, o tuo labiau šokti. Ir jei ne rytas, sakyčiau, jog ši diena buvo pati blogiausia. Ko laukti toliau, anonime?

 Ko laukti toliau, anonime?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

284 žodžiai

Išsakom savo nuomones! Nenusivažiuoju? Ko tikitės toliau? Kas patiko, o kas ne? Taip pat nepamirštam vote! Ačiū, myliu Jus! ♥

Žinutė pakeitusi gyvenimą (BAIGTA)Where stories live. Discover now