Brangus dienorašti.
Šiandienos rytas buvo kitoks. Pabudau su geresne nei įprasta nuotaika ir net sugebėjau nusišypsoti pamačiusi naują žinutę telefone. Suskubusi jos patikrinti ėmiau ruoštis naujai antradienio užduočiai. Aš net pasidažiau!
Žinojau, jog galiu nutraukti šį visą žaidimą, tačiau negalėjau. Paklausi kodėl? O mano atsakymas bus paprastas. Norėjau sužinoti kas tas anonimas. Nors širdis ir sako, kad ne vien todėl tęsiu šią veiklą, bet negaliu sau pripažinti, kad ir aš noriu gyventi, būti laiminga. Viskas ką dariau po tėvų laidotuvių tebuvo tik tuščias laiko švaistymas ir nesibaigiantis juodas gedulas. Bet šios menkutės žinutės po truputį gražina man regėjimą ir tikėjimą gyvenimu. O mano nuomone... nežinau, tai keista?
O dabar apie užduotį. Šiandien turėjau nuvykti į kavinukę ir užkalbinti bet kurį pasirinktą vaikiną. Viskas ką turėjau iš jo išgauti – telefono numeris ir vardas. Ir štai susiduriu su viena problema. Esu be galo drovi ir nedrąsi. Tas anonimas pasirodo nieko apie mane nežino. Bet galbūt tai iššūkis man? Įrodyti, jog galiu daugiau nei tik verkti ištisas paras?
Kai pasiekiau kavinės pastatą ir sustojau prie durų ilgai mąsčiau ar tikrai to noriu. Gi galiu susimauti ir griaužti save dar labiau, tačiau nustūmiau visas mintis į šalį ir įėjau. Akimis greitai perbėgusi visą patalpą sustojau ties vienu vienišu vaikinu, sėdinčiu prie stalo. Ir kaip tyčia vienintelė laisva vieta buvo likusi prie jo stalelio. Sukaupusi visą savo likusią neišnaudotą drąsą nuėjau, paklausiau jo ar čia laisva vieta ir tas vienišasis rudaplaukis, žydromis akimis, man nusišypsojo ir linktelėjo!
Sėdėjau laukdama padavėjo, o galbūt ir tinkamos progos. Stebėjau kažkokią knygą skaitantį vaikiną. Kaip pradėti pokalbį?
Priėjus padavėjai užsisakiau porciją ledų, o rudaplaukis sėdėjęs priešais mane kavos. Supratusi, kad dabar tinkama proga paklausiau jo vardo. Jis buvo Adrianas. Įsivaizduoji? Aš tai padariau! Susipažinau su nauju žmogumi ir gavau jo numerį. Įveikiau dar vieną užduotį.
314 žodžių!
Ar Jums patinka ši istorija? Norėčiau nuomonių ar tęsti? Jei patiko - nepamirštam vote! Ačiū, kad skaitote! ♥
ESTÁS LEYENDO
Žinutė pakeitusi gyvenimą (BAIGTA)
Historia CortaPer savo šešioliktą gimtadienį Kristina sulaukia anoniminės žinutės su pasiūlymu - pakeisti savo skausmo kupiną gyvenimą per septynias dienas. Mergina pasiryžta sutikti ir aprašyti kiekvieną išbandymų dieną į dienoraštį. Ar lemta likimo nuskriaustai...