"Hey girly"

638 25 1
                                    

1 Глава:

Гледната точка на Миранда:

-          Ник сприии! Казах аз и се опитах да се измъкна от хватката му.

-          Защо? Просто се опитвам да целуна гаджето си – каза той и се наведе, за да ме целуне.

-          Приятелите ми седят точно там, не мога просто да седя и да се целувам с гаджето си – казах аз и се опитах да посоча, но Ник държеше твърде здраво ръцете ми.

Звучеше до някъде специално да го наричам  моето гадже, имам пред вид, че той е  популярното момче, което е защитникът и всички момиче го желаят. Но той е мой. Така де аз съм момичето, което никой не забелязваше преди Ник да почне да излиза с мен.

-          Оо.. Хайде де! – каза Ник и ми даде целувчица по бузата – Трябва да ходя на тренировка.

-          Добре, до после! – отвърнах аз и му върнах целувката.

-          Обичам те! – съобщи Ник и изтича по коридора до съотборниците си.

-          Такава си късметлийка. – каза Ела, когато дойде до мен.

-          Предполагам, че съм. – отвърнах и погледнах към земята, защото усетих, че се изчервявам.

-          Ооо.. Тя се изчервии. Колко очарователно! -  каза Чарли и лекичко ме удари с ръката си.

-          Малката Миранда е влюбенаа! – добави Мат и започна да ме гъделичка.

-          Мат, престани! – отвърнах аз и започнах да мятам ръцете си във всички посоки.

-          Хайде, хора престанете и да ходим на кафе. – намеси се Ела и ме дръпна за ръката, за да ме накара да тръгна.

-          Идвам де, успокой се. – отговорих и аз и започнах да се смея.

Гледната точка Джеймс:

-          Джеймс, не трябва да пушим на училищен терен. – каза Ерик „бебето“ от групата.

-          Алекс, моля те, учителите се страхуват от нас. – отвърна Алекс и започна да се смее.

-          Не си напълно прав Алекс, г-н Колинс ме мрази и ще направи всичко възможно, за да ме доведе до провал и да ме изключи. – намесих се в разговора, хвърлих цигарата си на земята и добавих – Прибирам се.

Irresistible - 1D(Harry) and Demi - BG versionWhere stories live. Discover now