Or what?

284 19 0
                                    

Гледната точка на Миранда:

* Понеделник *

Отидох до приятелите си и застанх до Ела, чудейки се дали тя е добре. Тя почти не говореше целия уикенд след "инцидента".

Заради идиота Джеймс аз останах с тъжната Ела, двама объркани най-добри приятели и едно голямо яке, което заема твърде много място в чантата ми.

- Мира! - извика Ник и се затича към мен и Ела - Не те видях на партито! Ти беше там, нали!?

- Да, но имаше един малък инцидент. - отвърнах и посочих към очите на Ела.

- Оо.. тя добре ли е? - попита той  се наведе, зада ме целуне по бузата - Съжалявам, но трябва да влизам в клас. Ще се видим по обяд,нали!?

- Мхм! - отговорих и му помахах за довиждане. О, гаджето ми използва думата "нали" наистина много. Ела погледна към мен и ме дари с изморена усмивка преди да тръгне към женската тоалетна.

- Якето ми, моля! - чух глас зад мен и се обърнах,за да видя Джеймс, който седеше твърде близо до мен.

- Какво яке? - попитах с желание да го раздразня толкова, колкото той мен в петък.

- О, онова, което прави чантата ти да изглежда като костенурка. - каза той и се наведе над шкафчетата, така че аз да не мога да отворя своето. Боже,колко го мразя!

- Може ли да се мръднеш, застанал си ми на пътя и ми пречиш!? - отвърнах и се опитах да го избутам настрани, но той беше много по-мускулест от мен. И все пак мускулите са много секси. Не ти си имаш приятел!!!

- За да сложиш якето ми в шкафчето си ли? - каза той и пристъпи към мен - Брей, ти си бил досаден! -казах аз и се опитах да си тръгна, въпреки, че тежестта на чантата ми ме убиваше. Но очевидно на Джеймс това не му хареса, затова ме завлече в стаята,която захранваше училището с електричество.

- Уоу! Тук е тъмно. - изплъзна се от устата ми.

- Сега ми дай якето! - каза Джеймс и пристъпи към мен.

- Не е у мен.

-  Напротив.

- Не е у мен, Джеймс.

- Виж, приятелите ми и хората, които зная, че това яке е мое, не трябва да виждат, че е у теб. - каза той и се опита да ми вземе чантата.

- Защото тогава ще загубиш популярността си или какво? - отвърнах и пристъпих към него, за да изглеждам наперена, нищо че усетих как ме полазиха тръпки. Този човек може да бъде опасен, имам предвид, че съм чувала слуховете.

Irresistible - 1D(Harry) and Demi - BG versionWhere stories live. Discover now