I know you want me

362 30 14
                                    

ГТН Джеймс:

Миранда и онова момиче Ела дойдоха иззад гърба ми. Бяха се запъти ли към ресторанта за самообслужване.

- Здравей, Ела! - казах, за да ги накарам да спрат, но все пак предпочитах да говоря с Миранда.

- З-здравей, Джеймс! - отвърна Ела и се изчерви, докато Миранда гледаше отегчено.

- Ела, трябва да тръгваме. Чарли и Матю ни чакат в кафенето. - каза Миранда и се опита да дръпне я дръпне, но аз хванах здраво ръката на Ела.

- Ти върви Миранда, но аз искам да поговоря с Ела. - заявих и погледнах към Миранда. В очите й се четеше ревност.

- Здрасти, бебче. - дойде Ник с бърз ход и даде дълга целувка на Миранда. Погледнах настрани. Той ни обезспокои, а аз бях наистина раздразнен от това. - Здрасти, Ела! - каза той бързо и си тръгна, обвил ръка около кръста на Миранда. Оо.. колко много искам да го ударя в момента. Не знам каква беше причината, но наистина исках да го направя. - Здравей, Джеймс!

- Здрасти, Ник! - отвърнах и пуснах Ела. След това тръгнах към ресторанта за самообслужване. Когато пристигнах седнах на обичайната си маса с Ерик и Алекс. - Какво има за ядене? - попитах ги.

- "Гадост" както винаги, ще ходя до кафенето. - отвърна Ерик и стана без да си вземе чинията. Кафенето беше малка постройка от другата страна на улицата. Много хора от нашето училище обичат да висят там по време на обяд, както и това беше мястото, на което се храним заради отвратителната храна в ресторанта.

ГТН Миранда:

- Трябва да отидем в кафенето. Чух, че храната е наистина отвратителна днес. - каза Чарли и си облече якето.

- Разбира се! - казах аз крайно безинтересована.

- Случи ли се нещо, докато ви нямаше? - попита Матю.

- Не, хайде да вървим! - отговорих аз. Дарих ги с усмивка и тръгнах.

***

След като си взехме храната, седнахме на обичайната ни маса и започнахме да се храним. Почувствах се малко зле, затова излязох навън. Опрях се на стената и си поех дълбоко дъх.

- Е, здравей момиче! - каза един адски познат ми глас.

- Здравей, Джеймс, тук си за да ме обезспокояваш отново? - отвърнах саркастично.

- Не, тук съм за да ям. Знаеш ли, принцесо, не всичко се върти около теб! - каза той и ми намигна.

Irresistible - 1D(Harry) and Demi - BG versionWhere stories live. Discover now