Yanlarından geçen sedyeye bakan Hightop,
amir Sewoon'u görünce kapşonlusunu kafasına geçirdi.Eğer yakalanırsa bu karının içinden geçeceğine o kadar emindi ki...O yanındaki korumalara geçirtirirdi belkide.
"Ron çıkalım hadi.Belamızı sikecekler.Amir Sewoon'un kardeşi herhalde baksana nasıl dövünüyor ?"
Ron daldığı yere çevirdi High'tı."Ve nişanlısı.." Beyaz saçlı çocuk bağıra bağıra ağlarken onu susturmaya çalışan Sewoon'un yüz ifadesine kaydı High.
"Senin sıfatını sikiyim.Beyaz saç ne amına koyayım ?"
"Moda o oğlum." Dedi Euijin ağızındaki sigaranın dumanlarını üflerken.
Hastanede sigara...Akıllara ilk astımlar sonrada yangın alarmları geliyordu.
"Lan salak mısın ?!" Z-Uk turuncu saçlarını çekiştiridi ve arkadaşının pardon arkadaşlarnın elindeki sigaraları tek tek alıp kimse görmeden söndürdü.
"Amına koyayım, tek akıllı ben miyim ?"
**
"Durumu nedir Kihyun ?!" JooHeon hala arkadaşını sallayıp cevap direniyordu.Jae iyi miydi ?
Kimse bilmeden hamile bıraktığı nişanlısı ? Iyimiydi ? Herkez bebeği öğrenecek diye yusuf yusuf ederken Kihyun'un aniden ona dönüşü herşeye açıklık getirmişti zaten.
"Hamile.Senle genleri tutuyor." Dosyalarla azgın arkadaşının kafasına vurdu Kihyun.
"Ne ara yaptın ? Haberi bile yoktur şimdi !"
JooHeon masumca boyum eğdi."Ama ikimizden başka kimse bilmeyecek dimi ?"
"Bana aegyo yapma sakın !"Kihyun sıkıntı ile üfledi."Napacağız seninle ?!"
"Sòyleme." dedi JooHeon yalvararak.O kızla nişanlıydı ama evleneceğine emin değildi.
"Söylemem." Sıkıntı ile tekrar nefes verdi."Ama sakın bir daha böyle pislik yapma."
**
Kısa ve Öz.
En sevdiğim.
Bys.