Artık her bölüme Melanie Martinez koyacağım.
**
"Emin misin ?" dedi Ron, diğer koltukta aynı ifadeyle kendisine bakan üçlünün arasındaki Jae'ye.
Hightop tam ağızını açmıştı ki tekrar kapatmak zorunda kalmıştı çünkü Jae lafa atlamıştı."Ne isterseniz yaparım."
Sesinde ki kararlılık Ron'un aksine diğerlerini oldukça korkutmuştu.Diğerleri korkulu gözlerle bakarken, Ron nedensizce sırıtıp dudağını ısırmakla yetiniyordu.
Herşeyi demişti değil mi ? O zaman Sewoon'u getirebilirdi !
Eski sevgilisi ; Kim Sewoon.Polis olmadan önce kendisi ile büyük aşk yaşayan fakat Euijin'in tecavüz suçunu üstüne alması sonucu çok acı bir şekilde ayrıldığı ve bu yüzden Euijin'in suratına bakmamasını sağlayan eski sevgilisi.
Ayrıldıkları zaman bazı günler dışarda yatardı Euijin.Eve dönemezdi, defalarca yumruk yiyip kendi bayılıp kendi ayıldığı günler oluyordu bazen.
Ne Hightop, ne de Z-Uk yaklaşabiliyordu.Grubun en merhametlisi Lex bile yaklaşamıyordu korkudan.Gizli gizli yemek veriyorlardı ona,çünkü Ron onu aç bile bırakıyordu.
Euijin herkezden ayrı bir yerde kolları bağlı otururken,Ron ona sadece öldürücü bakışlar atıyordu.
"Bana Sewoon'u getir."
Hightop,Jae'nin akmaya başlayan göz yaşlarını sildi.
Kardeşini getirmesini istiyordu resmen ! Bir abla, nasıl...nasıl kardeşini verirdi ki ?! hangi canavar ?!Bu canavar Jae olmamalıydı ! Hightop kimsenin fark etmediği bir anda sarılırken, Ron Jae'nin önüne çökmüş ve çenesini yukarı kaldırarak kendine bakmasını sağlamıştı.
"Ona ihtiyacım var,anlıyorsun değil mi huh ?"
High, onun ellerine vurup kollarını sardı.Kafasını boynuna yasladı."Üstüne geliyorsun."
Hıçkırıkları yükselirken,saçlarını okşadı Hyuntae.
"Güçlü ol.Sus ve sakinleş." dedi robotik bir sesle romantikliğin içine ederken.
"Tamam."dedi ve kucağına oturduğunu fark etmediği Hightop'un.
"Sewoon'u götürmeliyiz bence." dedi Euijin onlardan önde yürürken.
**
Melanie Martinez dinlediniz mi hiç ?
Peki hiç altyazılı izleyip ne anlatmak istediğine baktınız mı ?
Bazılarının kötülediği bu kadın hayatın acı gerçeklerini tatlı tatlı anlatıyor.
Bence bu kitaba uygun.
Hoşlanmaz iseniz Bigflo koyacağım.
Sonraki bölümde görüşmek üzere ✋
-Seviliyorsunuz.💞