4. BÖLÜM CEZA

1.6K 47 16
                                    

Bu bölümü hikayemi ilk kez oylayan kişiye ithaf ediyorum umarım beğenirsin.

 

-Sıra senin cezanda…… Iııımmm  Acaba sana ne ceza versem?

Kafamı her geçen saniye daha da yere gömüyorum. Kokusunu hissedebileceğim kadar yakınıma geliyor. Ben olacaklardan korkarak elimde olmadan titrerken, eliyle çenemden tutup kafamı kaldırıyor. Kafamı kafasıyla aynı hizaya getiriyor. Ama ben ona bakmaktan korktuğum için kafam her ne kadar ona dönük olsada gözlerim başka bir yere bakıyor. Sanırım ona bakmadığıma sinirlenerek derin bir nefes bırakıyor.

-Bana bak!

Sesi gayet sakin bir tonda çıkmıştı. Korkuyordum. Ama gözlerine bakarsam daha çok korkacağımı bildiğim için yine yere bakmayı yeğlemiştim.

-BANA BAK DEDİM SANA!!!

Sesi tüm evi inletirken mecbur ona bakmak zorunda kalıyorum. Bakmazsam daha kötü şeyler olabilir.

Yüzüme alayla bakarken kafamda ‘acaba ne ceza verecek’ sorusu taklalar atmaya başlıyor. Kesin beni parça pinçik edip köpeklere yem edecek bu herif. Yüzüne bakmaya hala devam ediyorum ya da başka bir tabirle kafamı çevirmeye götüm yemiyor.

-Hımm….. senin klostrofobin vardı değil mi?

Gözlerimi korkuyla açınca sırtını dönüp kahkaha atmaya başlıyor. Hayır ya. Hayır. bunu kullanmaz değil mi? Nolur kullanmasın. Nolurrrr…

^^^^^***^^^^^

-Hımm….. senin klostrofobin vardı değil mi?

Biraz önce bana Aptal diyerek kükreyen canavar şimdi küçük bir tavuğa dönüşmüştü. Yaa adamı böyle dize getirirler işte. Daha fazla kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başlıyorum. Bir de zavallı gibi Can’a yalvarırcasına bakıyor. Sen benim kim olduğumu daha anlayamamışsın küçük hanım. Siz Kerem SAYER’in kim olduğunu hiç bilmiyorsunuz.

-Bir gece seni adam etmeye yeter mi küçük hanım?

Yerinde kıpırdanmaya başlıyor. Can’dan bakışlarını çekip bana nefretle bakmaya başlıyor. Ne cesaret varsa artık: bir görünüp bir kayboluyor.

-Ne o az mı geldi? Ben yeteceğini düşünmüştüm ama istersen iki geceyede çıkartabiliriz.

Gözlerini dehşetle açarken -ki daha ne kadar açabilir malum- konuşmaya çalışıyor. Fakat korkudan konuşmak için açtığı ağzı bir şeyler söyleyemeden öylece kalıyor. Tam bir sokak kızı olduğu ne kadar da belli. Kendini korumaya çalışmalar zoru görünce de korkmalar…

-Ahh hadi ama bu da mı az geldi? Tamam 3 gecede anlaşalım o zaman. Hı?

BU NEFRETİN KİME?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin