Leżałam w łóżku, nie mogłam zasnąć. Cały czas myślałam o Andy'm i o osobie, która mnie obserwowała, bo to napewno nie było przywidzenie i teraz mam tą pewność
Wtedy mój telefon zawibrował. Podniosłam go i zobaczyłam, że dostałam od kogoś wiadomość, a że jest przed północą, to musi to być Nicole. Odblokowałam telefon i... ku mojemu zdziwieniu był to: ,,Najseksowniejszy facet na całej ziemi i niedługo sama mu to przyznam''
Od: Najseksowniejszy facet na całej ziemi i niedługo sama mu to przyznam
Naprawdę nie spałem z twoją siostrą...Do: Najseksowniejszy facet na całej ziemi i niedługo sama mu to przyznam.
Dlaczego moja siostra miałaby kłamać?Po chwili zobaczyłam, że drzwi od łazienki się uchylają, a w nich staje znajoma mi postać.
— Słuchaj, nie wiem, dlaczego tak powiedziała — powiedział smutno i zaczął iść w moim kierunku. Blondasek położył się obok mnie na łóżku i przykrył się kołdrą. A następnie, spojrzał na mnie.
— Wypad z mojego łóżka —rozkazałam.
— Ale ja chcę porozmawiać — jęknął.
— Możemy to zrobić, kiedy ty będziesz stał, a nie leżał obok mnie — oznajmiłam, a on usiadł na fotelu — dziękuję ci bardzo.
— Porozmawiaj jutro z siostrą, bo jestem pewny, że to pomyłka... — zaczął, jednak ja mu przerwałam.
— Odpuść, typie — prychnęłam — idź stąd, bo nie chce mi się z tobą gadać.
— No dobrze, to ja już... pójdę — spuścił wzrok i wyszedł, a ja w końcu mogłam w spokoju położyć się spać. Zamknęłam oczy, jednak znowu telefon mi przerwał. Mruknęłam coś pod nosem i odczytałam wiadomość.
Od: Nicole suka
Za tydzień masz rozmowę o pracę, jutro podeślę Ci adres, powodzenia suko***
Tydzień później.
Spałam, kiedy po raz kolejny obudziła mnie ta sama osoba. Przetarłam oczy i odebrałam dzwoniącą komórkę.
— Co jest tak ważne, że dzwonisz do mnie o tej godzinie? — wymamrotałam do telefonu.
— Pamiętasz, że masz dzisiaj rozmowę o pracę? — zapytała dziewczyna, na co ja wywróciłam oczami.
— Przecież pamiętam — ziewnęłam — szesnasta, co nie?
— Dwunasta — poprawiła mnie — radziłabym się szykować, jeśli chcesz zdążyć.
— Czemu niby? — prychnęłam — Jest ósma, wyrobię się — dodałam i przerwałam połączenie, po czym wstałam, przeciągnęłam się i poszłam do łazienki, jednak kiedy miałam już otwierać drzwi, coś mi się przypomniało. Zapukałam, a gdy nie usłyszałam odpowiedzi, po prostu weszłam. Zawsze pukam, wolałabym uniknąć sytuacji, że zobaczę nagiego Andy'ego, bo Loren kiedyś miała tą ,,przyjemność''. Blondynek wtedy brał kąpiel i bawił się gumową kaczuszką.
Weszłam pod prysznic i starannie umyłam włosy, oraz swoje ciało szamponem o zapachu jagód. Bardzo go lubię, bo jest taki słodki...
Owinęłam moje ciało ręcznikiem i zaczęłam suszyć włosy, bo same nie wyschłyby.
Ubrałam rajstopy. Potem wciągnęłam białą koszulę i czarną spódniczkę. Muszę wyglądać poważnie.
Uczesałam moje włosy i je wyprostowałam. Następnie zrobiłam sobie makijaż, nawet kreski wyszły mi ładnie, chyba pierwszy raz. Uśmiechnęłam się do swojego odbicia w lustrze i wyszłam.
CZYTASZ
Współlokator
RomanceKłamstwa, które zniszczyły wszystko. Ktoś, kto umarł, przecież nie może żyć na nowo. Okładka - @kurwababe Najwyższe noty: 953 w Fanfiction - 30.03.2018r 864 w Fanfiction - 11.04.2018r 835 w Fanfiction - 20.04.2018r 792 w Fanfiction - 5.05.2018r 634...