Alaya schrikt en weet niks om te zeggen. Na vijf minuten stilte zegt Alaya "pap ben ik in gevaar?"
"ja Alaya je bent in gevaar." Alaya rende huilend naar boven en sprong op haar bed. Na 10 minuten huilen denkt Alaya nog eens goed na over wat haar vader zei. Ik ben niet meer veilig denkt Alaya opnieuw. Wat moet ze nu doen moet ze verhuizen en alle vrienden hier laten. Moet ze voor haar hele leven nou binnen blijven en mag ze dan nooit meer haar vrienden zien. Alaya belt haar vrienden en vraagt of zij het al weten, iedereen zegt ja. Alaya wil een plan bedenken en ze spreken af bij Alex der beste vriend. Samen bedenken ze een plan. Het plan is om de vampieren op te sporen met alle jonge kinderen en dan te vragen waarom ze er zijn en wat ze gaan doen. Het is gevaarlijk dat weten Alaya en Alex ook maar ze zijn vastberaden om het te weten wat ze ons aan willen doen. Misschien willen ze het weer goed maken en vertellen waarom ze die wolf hebben gedood. Alaya denkt goed na waar de vampieren zouden kunnen zitten. Ze zou het niet weten en aan haar vader vragen heeft ook geen zin. Dan houd hij haar vast tegen. Ze bellen elke vriend en elk kind op om te vragen of ze helpen. Op één iemand na helpt iedereen. Alaya zegt dat ze morgen avond er op uitgaan om te zoeken. Het plan maken ze morgen maar. Als ze eenmaal klaar zijn met het bellen gaat Alaya naar huis. Het is 6 uur 's avonds en Alaya komt thuis aan. Haar vader vraagt hoe het was bij Alex. Ze zegt dat het leuk was en dat ze huiswerk hebben gemaakt en hebben afgesproken om morgen bij hem te slapen. "nee" zegt Laurance boos. Maar Kyra(moeder) zegt dat ze gewoon moet gaan. Alaya knikt en vraagt wanneer het eten klaar is . Kyra zegt dat het over een halfuurtje klaar is. Alaya zegt oke en gaat naar boven nog wat tekenen. Na een halfuur loopt Alaya naar beneden en zegt ze "Ma is het eten klaar?" "ja Alaya het eten is klaar." Alaya springt op en pakt snel wat te eten. Ze propt het in haar mond en zegt dat ze gaat slapen. Haar moeder roept nog wat na maar Alaya hoort dat niet. Ze wil dat het zo snel mogelijk morgen is en dat ze op vampieren zoektocht kan gaan.
JE LEEST
wolvenbloed vloeit
Manusia Serigalaalaya is een meisje (13) ze is een weerwolf /mens en is zelfverzekerd. Tot dat er iets op haar pad komt wat haar familie niet ziet aankomen (Er kunnen wat stukjes inzitten wat lijkt op twilight maar dat is niet mijn bedoeling) Ik ga om de dag een d...