Kuvassa Selene⬆️
//ÄLKÄÄ SAAKO SYÖPÄÄ NÄISTÄ EKOISTA LUVUISTA😂🙈 NÄÄ ON LAADUILTAA JOTAI AIVAN PASKAA, MUT LUPAAN ET LAATU PARANEE KU LUETTE TÄTÄ PIDEMMÄLLE!!😂//
Selenen nk.Herään omasta sängystäni, yksin. Olin jo kerennyt tottumaan siihen että herään Markuksen vierestä. Katsahdan kelloon. Se näyttää yhtätoista. Nousen ylös ja kävelen vessaan.
Pesen kasvoni viileällä vedellä ja kuivaan ne. Katsahdan itseäni peilistä. ^sekaiset hiukset ja meikitön naama... hohhoijjaa.^ ajattelen väsyneesti. Siirrän vasemmalla kädelläni hiuksiani pois silmien edestä. Katseeni osuu viiltelyhaavoihini. ^ei en mä nyt voi viillellä... pitää mun ny ees yks yö kestää... vaikka olo olis kuinka paska^ tuhahdan mielessäni. Lasken käteni alas ja laahustan pois vessasta.
Jalkani kuljettavat minut keittiöön. Avaan jääkaapin ja nappaan juissin käteeni. Hörppään siitä vähän ja laitan sen takaisin jääkaappiin. Kävelen huoneeseeni ja avaan vaatekkaappini. Vedän sieltä ylleni ensimmäiset käteen sattuvat vaatteet. Eli tumman harmaat lökärit, nilkkasukat ja Markuksen vaaleanpunainen huppari. Ja kyllä, luit oikein. Sielunkumppanillani/poikaystävälläni on vaaleanpunainen huppari ⬇️
Puettuani nappaan hiusharjan pöydältä ja harjaan hiukseni. Tyydyn jättämään ne auki. Lösähdän istumaan tuolilleni ja luon tylsistyneen katseen meikkeihini. Päätän kuitenkin meikata edes vähän sillä en tahdo näyttää kuolleelta rotalta. Laitan siis vain kulmat ja ripsivärin. Katson toistamiseen kelloa. ^vasta puol 12.... mitä ihmettä mä teen?^ kysäisen itseltäni. >no jos vaikka laitat Wendylle viestiä ja kysyt voiko se olla< suteni, Shaily, tuhahtaa. Pyöräytän silmiäni ja etsin puhelimeni. Näpyttelen Wendylle viestin jossa kysyn voisiko hän olla tänään. Pian puhelimeni tärähtää viestin merkiksi. Katsahdan siihen ja totean siskoni vastanneen. Luen viestin tuhahtaen sillä en saanut mitään miellyttävää vastausta. Asia koski nimittäin laumakokousta. ^ainii se vitun laumakokous on tänää... moneltakohan se oli?^ mietin ja avaan puhelimen kalenterin. "Voiny helvetin helvetti!!" Huudahdan sillä en ilahdu näkemästäni. Kokous olisi klo 12.00 ja kello on nyt 11.45.
Nousen äkkiä ylös ja ryntään eteiseen. Tungen mustat niken lenkkarit jalkaani ja nappaan avaimet pöydältä. Astun ulos ja paiskaan ulko-oven kiinni, varmistaen kuitenkin sen menevän lukkoon. Hölkkään mopolleni. Nappaan kypärän ja laitan sen päähäni samalla kun käynnistän mopoa. Hyppään kyytiin ja lähden ajelemaan kohti Pohjoisen lauman reviiriä.
//terveppä vaan! Mä alotin nyt siis kirjottaan mun ekaa tarinaa tänne wattpadiin joten nohh... nää luvut saattaa olla aikas tönkköjä ja kirjotus virheitä löytyä. Mä koitan (HUOM. KOITAN XD) kirjottaa aktiivisesti. Mut mäkin oon vaan ihminen joten älkää oottako liikoja:) Ja mainitsempa sen nyt viä tässäkin, eli lukujen pituus saattaa vaihdella aikas radikaalisti, sori siit😅
~Shaily💗
YOU ARE READING
wolf eyes
WerewolfAloitettu: 20.2.2018 //Tää tarina sisältää kiroilua, päihteiden käyttöä, viiltelyä, väkivaltaa ja seksuaalisia kohtauksia, joten jos et tykkää sellasest ni älä lue:) //