פרק 4

1.2K 65 4
                                    

נקודת מבט הארי

קייטי נרדמה על הספה. היא הייתה עייפה ומבוהלת. בצדק! זה היה דבר פתאומי, היא לא ידעה שהתקף אסטמה יתקוף אותה בדיוק ברגע הזה.

עמדנו (הבנים) ליד שולחן האוכל ודיברנו על המקרה שקרה לפני מספר דקות לקייטי. כולם הסכימו שזה היה מבהיל מאוד.

" אני חושב שצריך לקחת אותה לבית חולים" לואי אמר בשקט אבח ברצינות רבה.

לואי וקייטי מאוד מחוברים. לפעמים זה נראה כאילו היא אחות של לואי ולא של נייל.

" אני גם חושב, אבל.... הטראומה.." אמרתי בשקט והתעסקתי עם שפתיי.

" אני לא יודע...... אני רוצה שהיא תהיה מאושרת ובריאה אבל בוא נגיד ככה היא לא תהיה כל כך שמחה כשהיא תדע או תהיה בבית חולים" נייל אמר וגירד קצת בראשו.

"אז מה אתם רוצים לעשות להשאיר אותה פה חולה ומסכנה או לקחת אותה לבית חולים שיטפלו בה?" זאין אמר/ שאל והסתכל עלינו.

החלפנו מבטים והגענו למסקנה שכדאי לקחת אותה לבית חולים.

התלחששנו קצת על איך להסביר לה את זה ואז שמעתי תזוזה על הספה.

הסתכלתי מאחור וראיתי את קייטי מתיישבת על הספה בכבדות משפשפת את עיניה מהשינה.

התקדמנו אליה וישבנו לידה.

" קייטוש אני הולך להגיד לך משהו ואני לא רוצה שתילחצי או משהו אבל זה חשוב מאוד.... אממממ..... את נוסעת לבית חולים" נייל אמר וישר קייטי נכנסה להיסטריה.

היא לא הסכימה להקשיב היא פשוט עלתה לחדר שלה ובכתה.

"מה עושים? היא לא רוצה לצאת מהחדר".. אמרתי מגרד בראשי.

" יש לי רעיון!

היא תבכה ותמיד אחרי שהיא בוכה היא נרדמת.... אז פשוט ניקח אותה בשקט לבית חולים ונקוה שהיא לא תתעורר" ליאם אמר והסכמנו על הרעיון.

my love- Harry StylesWhere stories live. Discover now