הארי יצא מחדרי משאיר אותי לבד שוב!
חזרתי למצב של שכיבה וחייכתי חיוך קטנטן. כל מה שיכולתי לחשוב עליו באותו רגע היה הארי..
הוא מושלם: גם חתיך, גם חמוד, נחמד, ג׳נטלמן... פשוט הבחור שכמעט כל בחורה ( אם לא כולן) היו רוצות.
שמעתי את דלת הבית מלמטה נפתחת ולאחר כמה שניות ספורות נסגרת. זה בעצם סימן שהבנים הלכו לבית הספר.
קמתי מהמיטה באיטיות רבה והתקדמתי אל עבר חדר האמבטיה שנמצא בחדרי.
הסתכלתי במראה והייתי נראית ממש הפוכה!! השיער שלי היה מבולגן הייתי חיוורת ברמות מטורפות!
שטפתי את פניי היטב מהלילה, צחצחתי שיניים, פיזרתי את שיערי הארוך וסירקתי אותו. החלפתי לפיג׳מה נקייה ונעימה יותר וירדתי למטה. הלכתי לחדר האמבטיה שנמצא למטה ולקחתי משם כדור אקמול וכדור נגד כאבים מהסיבה שהתחילו לי כאבי בטן נוראיים + ראש.
התקדמתי אל עבר הספה הגדולה שהייתה בסלון, הדלקתי את הטלויזיה והתכשיתי בשמיכה הורודה הפרוותית והרכה שהייתה שם.
מזוית עיני ראיתי את האייפון של הארי שנשאר ליד הטלויזיה. הייתי כל כך סקרנית לראות על מה הארי מדבר עם החברים שלו כל הזמן. נצלתי את ההזדמנות הזאת לראות את ההתכתבויות. לקחתי את האייפון בידי, הקלדתי את הסיסמה שהארי לא יודע שאני יודעת אותה. נכנסתי לאס אם אסים שלו עם לוק כי זה היה הראשון ברשימה.
עליתי קצת למלעלה כדי לקרוא את זה ולהבין טוב יותר מה הנושא. הגעתי למסקנה שהארי מאוהב שם במישהי. זה קצת עיצבן אותי כי אני ממש מאוהבת בהארי. המשכתי לקרוא ואבן ירדה לי מהלב!
חשתי הקלה ענקית בגופי. הארי בעצם מאוהב..... .. ................ בי!!!!!
הייתי מאושרת! היו לי פרפרים בבטן וליבי דפק בחוזקה חזקה כל כך שהייתי משוכנעת שעוד רגע אני אצטרך להיות בבית חולים כדי שישטילו לי לב מחדש!!!!!
שמתי את האייפון במקום שבדיוק הוא היה מקודם.
ההתרגשות עייפה אותי נורא. לאט לאט הרגשתי שעיני מתחילות להיות כבדות יותר ויותר. בסופו של דבר עיניי נעצמו לגמרי ושקעתי בשינה עמוקה.
נקודת מבט הארי
יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית של לואי.
לואי וזאין ישבו מקדימה ואני ליאם ונייל מאחור. התחלנו לנסוע ובנסיעה נושא הדיבור שלנו היה החברות של הבנים:
ללואי יש את אלינור
לזאין יש את פרי
לליאם את סופיה
לנייל את ג׳ייד ( מליטל מיקס גם)...
ורק לי אין עוד אף אחת!
הבנים יודעים שאני מאוהב בקייטי ונייל דווקא מפרגן מה שלא חשבתי שיעשה. הוא אמר לי שהוא יכול לבדוק אם קייטי בכלל רוצה חבר ודברים כאלה....... שידוכים..!!
הגענו לחניית בית הספר. שנייה לפני שלואי החנה את המכונית עצרתי אותו כי שמתי לב שהאייפון שלי לא אצלי ומיד הבנתי שהוא נשאר בבית. הבנים יצאו מהמכונית ואני נכנסתי למושב הנהג. נסעתי אל כיוון הבית וכשהגעתי נכנסתי הביתה בשקט. קייטי ישנה לה בשקט על הספה הטלויזיה דולקת. בהיתי בה לכמה זמן. היא הייתה נראית מדהימה!!!!!!!!!
היא מושלמת!
נזכרתי שעוד מעט מתחיל לנו שיעור ושאני חייב לחזור לבית נספר במהירות.
לקחתי מהר את האייפון ויצאתי מהבית אל כיוון המכונית. נכנסתי אליה ונסעתי לבית ספר. כשהגעתי החנתי את המכונית במגרש החנייה של התלמידים ונכנסתי לכיתה במהירות.
חשבתי כל שנייה על קייטי: מה היא עושה? מה היא מרגישה? על מה היא חושבת עכשיו?
כל כך הרבה מחשבות צצו לי בראש שזה כבר נהיה מעייף!
נקודת מבט נייל
ההפסקה הגדולה הגיע וזה כבר אמצע היום. החלטטתי לנסוע הביתה רגע כדי לראות מה אם קייטי או אולי להכין לה אוכל שתרגיש קצת יותר טוב.
" בנים תקשיבו אני שנייה נוסע הביתה לראות איך קייטי מרגישה".
" לבוא איתך?" הארי שאל אותי אבל מיד עניתי שלא צריך ושזה רק חמש דקות ואני חוזר.
יצאתי ממתחם בית הספר והתקדמתי אל עבר חניית התלמידים, נכנסתי למכונית והתחלתי לנסוע אל כיוון הבית. כשהגעתי החניתי את המכונית בחנייה והתקדמתי אל הדלת. פתחתי אותה בשקט והתקדמתי לאט ובזהירות לכיוון הספה שעליה שכבה בשקט קייטי וישנה.
הכנתי לה בשיא המהירות מרק שאמא שלנו לימדה אותי ואת גרג להכין כשהיינו צריכים פעם לשמור על קייטי. הסתכלתי בשעון וראיתי שעוד חמש דקות מתחיל שיעור סיימתי להכין את המרק ורצתי בשקט אל המכונית ונסעתי אל הבית ספר. החניתי מהר את המכונית ורצתי אל כיוון הכיתה. התישבתי מהר במקומי כשהמורה הגיעה ועשיתי כאילו כלום לא קרה.
אני מצטערת שלא העליתי הרבה זמן פרק וסורי אם הפרקים שלי קצרים פשוט ממש קשה לי לכתוב עם המקלדת שיש לי הפלאפון וזה מקשה עליי להעלות את הפרקים.
YOU ARE READING
my love- Harry Styles
Fanficקייט הורן, שטנית עם עיניים כחולות בכיתה יא. החיים שלה זה ריקוד היא ממש מקובלת. אחות של נייל וגרג הורן.