פרק 10

1.1K 58 1
                                    

נקודת מבט גרג

קייטי התעצבנה עליי בגלל שהתערבתי קצת במערכת יחסים האינטימית שלה ושל הארי. אני יודע שלא הייתי צריך להתערב אבל באמת אני לא רוצה שיום אחד אני אקום בבוקר ויקבל טלפון מנייל והוא יגיד לי שקייטי בהריון בגיל 18!

אני באמת מפחד רק מהמחשבה הזאת.

נייל וג׳ייד כבר גדולים יותר והם יודעים מה הם עושים אז אני קצת פחות דואג, אבל קייטי בתולה וכמו שאני מכיר את הארי, כשהוא מתחרמן הוא יכול על המקום לעשות את זה לא יהיה אכפת לו אם יש אמצעי או אין.

נשכבתי על הספה ונאנחתי.

אולי היא כבר באמת מספיק גדולה בשביל להבין את זה? אולי אני פשוט צריך לתת לה להחליט על זה עם עצמה ועם הארי? הרי זו המערכת יחסים האינטימית שלהם לא שלי, לי יש כבר ילד.

בזמן שחשבתי לעצמי דלת הבית נפתחה והבנים נכנסו הביתה והתקדמו לסלון.

"איפה קייטי?" הארי שאל ועשה פרצוף קצת מבולבל.

" אממ... היא התעצבנה עליי בגלל שדיברתי איתה על מה שנייל דיבר איתה אתמול, אמצעי הגנה, בתולין.. דברים כאלה והיא התעצבנה עליי ועלתה לחדר שלה והיא סגורה שם משהו כמו חצי שעה" אמרתי והתיישבתי כדי לפנות מקום גם לשאר.

"טוב אני אעלה לראות מה קורה איתה" הארי אמר ועלה לחדרה של קייטי ואני ושאר הבנים ראינו טלויזיה ודיברנו.

נקודת מבט קייטי

עליתי לחדרי ושכבתי במיטה שלי וחשבתי על זה שאני כן רוצה לעשות את זה כבר אבל אני גם קצת מפחדת. אני לא בטוחה אם אני עוד מוכנה לזה ב100%.

חשבתי על זה קצת עד שדפיקה בדלת החזירה אותי למציאות.

"מי זה?" שאלתי בקול צרוד נורא.

"בייב, זה אני הארי אנחנו יכולים רגע לדבר?" הארי שאל מבעד לדלת.

"כן, תכנס" אמרתי בשקט והתיישבתי על המיטה.

הארי נכנס לחדר, סגר את הדלת והתישב לידי על המיטה.

התחלנו להתנשק נשיקה עמוקה וקצת סוערת וזה גרם לזה שאני שוכבת על המיטה והארי מעליי ואנחנו ממשיכים להתנשק.

כרכתי את רגליי סביב מותניו של הארי וידיי היו כרוכות סביב צאוורו וככה היינו נורא צמודים.

התנתקנו והתנשמנו אבל נשארנו באותה התנוחה.

"למה התעצבנת על גרג?" הארי שאל כשהוא מסתכל עליי מלמעלה.

"הוא נכנס למערכת יחסים האינטימית שעוד לא עשינו אבל זה מעצבן כי אתמול גם נייל אמר לי את אותם דברים וזה מעצבן כי אני לא מתערבת במערכות יחסים האינטימיות שלהם אז אין להם זכות להתערב במערכת יחסים שלנו!" אמרתי והסתכלתי על הארי.

"אבל הם האחים הגדולים שלך והם דואגים לך" הארי אמר והסתכל עליי.

"כן הארי אני יודעת אבל זה מציק ממש!!" אמרתי והמשכנו להתנשק עד שדלת החדר נפתחה ונייל נכנס והפריע.

"או סליחה אני אלך חשבתי שאתם רק מדברים" נייל אמר ויצא מהחדר.

אני והארי המשכנו להתנשק.  התחלתי להוריד להארי את החולצה והוא לי ואז הורדנו אחד לשני את המכנסיים ואז עצרתי שניה.

"קייטי את בטוחה?" הארי שאל ברצינות.

"אממ... אני חושבת.. את עם אמצעי הגנה?" שאלתי והארי הנהן.

"הארי..... זה כואב?" שאלתי קצת מסמיקה והארי צחקק וחזר לעצמו.

" בייב אני לא יודע.. אבל אני חושב שזה קצת אבל אם תתרכזי בהנאה ולא בכאב יהיה בסדר" הארי אמר וחייך.

"ירד לי דם?" שאלתי בפחד.

"אם את בתולה אז כן, אבל אל תדאגי הכל יהיה בסדר באמת" הארי אמר לי בקול מרגיע והמשכנו.

************************************

אחרי משהו כמו 3 שעות שעשינו את זה הרגשתי שונה. הרגשתי הרבה יותר נשית!!

בגלל שעשינו את זה מוקדם אז גמרנו את זה לפני ארוחת הערב.

הלכתי להתרחץ ואחרי משהו כמו שעה סיימתי. ייבשתי את עצמי עם מגבת והתקדמתי אל הארון שלי. הוצאתי משם מכנס טרנינג אפור בהיר וגופית ספגטי לבנה שחושפת לי קצת מהעגיל בטבור שעשיתי לפני שנה. שמתי עגילים קצרים שאלינור קנתה לי ליום הולדתי שנה שעברה. שמתי גם שרשרת עם השם שלי והשארתי את שיערי פזור.

התקדמתי אל עבר מיטתי כדי לסדר את השמיכה וכשהרמתי אותה ראיתי כתם של דם על הסדין הלבן.

נבהלתי קצת וקראתי להארי מהר. הוא בא והסברתי לו מה קרה.

הורדנו את הסדין וזרקנו אותו לכביסה.

שמנו סדין חדש בצבע לבן והכל היה מסודר.

זאין קרא לכולם לבוא לאכול וכך אני והארי עשינו.

כולנו ישבנו סביב השולחן וראיתי שנייל כל הזמן הסתכל עליי במבט מוזר קצת.

באיזשהו שלב תפסתי את נייל מסתכל עליי ושאלתי אותו עם השפתיים עם קרה משהו והוא רק אמר לי לבוא אחריו.

קמנו מהשולחן והתקדמנו לחדר הכביסה.

נייל סגר את הדלת והוציא מסל הכביסה את הסדין.

"יש לי רק שאלה אחת... את עוד בתולה?" הוא שאל ולא יכולתי לשקר לו כבר.

"....לא..." אמרתי בשקט.

"השתמשתם בהגנה?" נייל שאל והחזיר את הסדין לסל כביסה.

"קונדום...." אמרתי בקול צרוד ובהיסוס.

"בפעם הבאה תקחי גם גלולות" הוא אמר לי וחיבק אותי " מזל טוב לאב... את כבר לא בתולה" נייל אמר לי בתוך החיבוק. חייכתי וירדנו למטה לכולם.

my love- Harry StylesWhere stories live. Discover now