נקודת מבט הארי
בזמן שקייטי ישנה אני ראיתי טלויזיה ואכלתי.
צלצול הטלפון שלי קטע את מחשבותיי.
הסתכלתי על הצג וזה היה לואי.
השיחה:
"מה קורה לו?" דיברתי כמה שיותר בשקט כדי לא להעיר את קייטי עם ההד שיש בבית.
"דבש.. תקשיב סיימון דיבר איתנו הוא אמר לנו עוד חצי שעה להיות אצלו במשרד אז אנחנו באים עוד רבע שעה הביתה" לו דיבר מהר.
"אבל קייטי ישנה... היא הייתה היום ממש עצבנית על נייל וגרג, היא אמרה שכואב לה הראש אז שלחתי אותה לישון.. ואי אפשר להשאיר אותה בבית לבד..... אם יתחיל לה התקף אסטמה?" אמרתי בשקט.
"האז דיברתי כבר עם אלינור היא אמרה שהיא תגיע עוד 10 דקות" לו אמר ואני חושב שהוא אכל משהו כי שמעתי לעיסות מבעד לקו.
************
עכשיו אנחנו כבר בדרך למשרדו של סיימון. הוא צריך להסביר לנו כמה דברים על הסיבוב הופעות שמתחיל בעוד שבוע.
שיט! עוד שבוע!לא אמרתי לקייטי. הלוואי יסיימון יגיד לנו שגם הבנות באות!!
הגענו לבניין שבו המשרד של סיימון נמצא.
נכנסנו והתקדמנו אל כיוון משרדו של סיימון.
טקטקנו על הדלת וסיימון פתח אותה והכניס אותנו למשרד.
התיישבנו סביב השולחן הגדול שלו והתחלנו בפגישה.
"טוב בנים, קראתי לכם כדי לדבר איתכם על מספר דברים בקשר לסיבוב הופעות שלכם:
1. אתם יוצאים שבוע הבא ביום רביעי, האוטובוס יבוא לאסוף אותכם.
2. אתם מתחילים את סיבוב ההופעות מאיטליה, ברצלונה, צרפת, קנדה וברזיל.
3. ושלוש אני מקווה שזה ישמח אותכם, הבנות באות איתנו" סיימון אמר וכולנו נשמנו לרווחה.
סיימון אמר שיש לו עוד כמה דברים להגיד לנו אז אני ונייל הלכנו לקיוסק הקרוב לקנות לכולם אייס- קפה.
בדרך דיברתי עם נייל על מה שקרה היום בבוקר.
"אתה יודע היום אני וקייטי היינו לבד בבית, וכשהתקשרת היא ממש התעצבנה מזה שגרג סיפר שהוא ראה אותנו. היא אמרה שנמאס לה שאתם תמיד מפיצים את זה גם בין הבנים האחרים.
בקיצור היא הייתה כל כך עצבנית, ואז היא אמרה שכואב לה נורא הראש אז שלחתי אותה לישון קצת שתירגע" סיפרתי לנייל והוא היה מרוכז במה שאמרתי.
"אני יודע מזה.. גרג סיפר לי אבל באמת זה יותר עניין של קייטי וגרג... תמיד גרג היה מציק לקייטי ולי אבל בגלל שקייטי היא בת אז... אני לא יודע איך להסביר את זה! הם רבים הרבה פעמים אבל עכשיו קייטי פשוט צריכה לדבר על זה עם גרג" נייל אמר מנסה לנסח את זה בצורה הכי ברורה.
YOU ARE READING
my love- Harry Styles
Fanfictionקייט הורן, שטנית עם עיניים כחולות בכיתה יא. החיים שלה זה ריקוד היא ממש מקובלת. אחות של נייל וגרג הורן.