נקודת מבט קייטי
אחרי שנייל עשה לי שיחה שעד שהעיניינים מיוצבים לגמרי ביני לבין הארי אני נשארת בתולה.
חזרנו כולנו לסלון וראינו סרט ביחד.
באמצא הסרט נרדמתי כי הייתי עייפה נורא מהטיפולים בבית חולים, מהזריקות ומהניתוח שעברתי ביד.
נקות מבט הארי
נייל לקח את קייטי לסלון ובנתיים אני דיברתי עם הבנים בסלון.
אחרי רבע שעה בערך נייל וקייטי חזרו וראיתי שקייטי מסמיקה נורא.
לא רציתי להתחיל לשאול איתה דברים אז פשוט עזבתי את זה.
זאין הציע לראות סרט. בחרנו סרט כלשהו וראינו אותו. בערך באמצא הסרט קייטי נרדמה.
"אני הולך לשים אותה במיטה היא נרדמה" אמרתי בשקט ולקחתי אותה על ידיי ושמתי אותה במיטתה.
הנחתי אותה בעדינות ונשקתי לה נשיקה עדינה על שפתיה, יצאתי מהחדר וסגרתי אחרי בשקט את הדלת וירדתי למטה לשאר הבנים. אחרי שהסרט נגמר הלכתי לחדרי והתקלחתי, וישר הלכתי לישון.
למחרת בבוקר
קמתי מצלצול שעון המעורר שלי. קמתי התארגנתי לבית הספר ויצאתי לחנייה עם הבנים.
בדרך נייל דיבר עם גרג ואמר לו שיבוא לעזור קצת לקייטי כי היא עדיין לא מרגישה כל כך טוב.
אחרי 5 דקות נסיעה הגענו לבית ספר והתחלנו ללמוד.
נקודת מבט קייטי
קמתי בבוקר והחשתי בכאב ראש.
הסתכלתי באייפון שלי וראיתי שהשעה עכשיו 11:50 בבוקר.
קמתי והתקדמתי למקלחת שבחדרי. פשטתי את בגדיי מגופי ונכנסתי מתחת לזרם המים הפושרים ( היה חורף וקר בחוץ ) אחרי חצי שעה שהתקלחתי יצאתי וניגבתי את גופי במגבת הלבנה שלי יצאתי מהמקלחת והתקדמתי לעבר ארון הבגדים הגדול שלי.
הוצאתי משם מכנסי טרנינג בצבע שחור וגופייה נופלת בצבע טורקיז חלקה שמגיע לי עד אמצא הבטן. עשיתי גולגול רפוי שיצא נורא יפה ובגלל שהייתי חיוורת מעט שמתי מיק-אפ ופודרה ושמתי עיפרון שחור ומסקרה שחורה ועדינה. התבשמתי קצת וירדתי למטה.
ראיתי את גרג יושב בסלון ורואה טלויזיה.
"בוקר טוב" אמרתי בקול הצרוד עוד מאתמול.
"בוקר טוב? כבר צהריים!" גרג אמר וחייך.
"לפני שאת יושבת תקחי כדור את צריכה לקחת אותם עכשיו פעמיים ביום בהפרש של 4 שעות במשך שבוע" גרג אמר כשראה שאני באה לשבת לידו על הספה.
"אוף... אני חייבת?! אני שונאת את זה" אמרתי מייללת.
" אין מה לעשות לאב, את לא מרגישה כל כך טוב ובשביל תרגישי טוב את צריכה לקחת את הכדורים האלו" גרג אמר בקול סמכותי כל כך שזה גרם לי לצחקק קצת.
התקדמתי אל עבר המטבח. לקחתי כוס זכוכית מהארון מילאתי אותה במים מהקולר שלנו ולקחתי את הכדור שהייתי צריכה לקחת.
הכנסתי את הכדור לפה לקחתי מספר לגימות מהמים עד שהרגשתי את הכדור מחליק בגרוני.
חזרתי לסלון וישבתי ליד גרג בספה ושנינו ראינו טלויזיה.
לאט לאט הרגשתי את עיניי נהיות כבדות יותר ויותר ונרדמתי על הספה לצד גרג.
" שמעתי שאת והארי ביחד, נכון?"
"כעע" אמרתי בקול צרוד לא מורידה את עיניי מהטלויזיה.
"נייל דיבר איתך כבר על אמצעי הגנה וזה?".. גרג שאל והסמקתי.
"כן! אני עוד לא עשיתי את זה אני עוד בתולה ואני לא רואה את עצמי עושה את זה בחודש הקרוב! אז כדי שאתה ונייל תרדו ממני ומהארי!" אמרתי בקול ממש צרוד ומעוצבן.
"בסדר קייטוש אני מצטער אבל אני ונייל לא רוצים שבגיל 18 את תהי בהריון" גרג אמר לי בקול די רגוע.
" אבל איך אני אהיה בהריון עם בחיים שלי לא עשיתי את זה?!" צעקתי עליו בקול צרוד ( כמעט בלי קול ) ועליתי לחדרי בכעס.
נמאס לי שהם מתערבים במערכת יחסים שלי.
אני לא מתערבת במערכת יחסים של נייל וג׳ייד ושל גרג ואשתו!
YOU ARE READING
my love- Harry Styles
Fanfictionקייט הורן, שטנית עם עיניים כחולות בכיתה יא. החיים שלה זה ריקוד היא ממש מקובלת. אחות של נייל וגרג הורן.