Era vara, clar si noapte. Eu neavand inca 18 ani, aveam ora la care trebuia sa ajung acasa. Pana s-a innoptat am stat la Andreea la "o poveste" apoi am plecat spre casa. In dreumul meu este dispensarul (definitie dispensar= loc in care se aduna toti prietenii mei noptea, loc in care stau, discuta si mananca seminte ca dimineata urmatoare sa vina angajatele sa ne certe ca ele nu mai vor sa faca curat dupa noi). Acolo se afla Cristi cu iubita lui de atunci, Stefan si inca un coleg de clasa. Fiind noapte imi era aiurea sa ma duc singura acasa ( da, pe dracu! Am vrut si eu sa ma bag in seama) asa ca am mers la Stefan, care statea "forever alone" pe scari, m-am pus in genunchi pe o scara mai jos si l-am intrebat daca nu vrea sa vina cu mine pana mai incolo.
- Stefan, haide, nu vii cu mine pana la cruce (renumita cruce, o sa aflii tu de ce spun asta)?
- Nu pot, stii, n-am bicicleta aici ca daca o aveam veneam (bla, bla, scuze penibile).
Intre timp, ma uitam la Cosmin cum o saruta pasional pe iubita lui. Asa se sarutau de zici ca isi mancau buzele unul altuia. Ca si cand n-ar mai fi mancat de 13 ani si cand i-ai pus o felie de paine la gura ti-a mancat si degetele. Da, in fine. Am plecat, ma gandeam la Cosmin si la Alex pe drum. Ma gandeam care mi-a patrus in inima mai tare. Desigur, alesul era inca Cosmin dar incepeam incet, incet sa-l inlocuiesc cu Alex. Dupa cele 30 de minute facute singura pe drum noaptea la 12, am ajuns acasa. Deschid laptopul si intru ca deobicei pe facebook. Ma uit la mesaje si vad ca mi-a scris Stefan, isi cerea scuze ca nu a putut venii si mi-a promis ca cu o alta ocazie o sa o faca fericit.
A doua zi, ma duc din nou incolo. O chem pe Andreea afara, pe Alex, pe Stefan si pe inca cativa. Am ajuns sa fac poze si sa fim "cele mai bune prietene" cu iubita lui Cosmin. Cand din nou a fost vremea sa plec acasa, l-am intrebat iar pe Stefan daca vrea sa ma insoteasca, de data asta a acceptat. Mergeam impreuna catre casa mea, la un moment dat a primit un telefon
"Da ma! Uite, imediat ajung la cruce, de ce? Bine, te astept acolo. Cu Laura, hai repede. Pa!" - Alex
Il intreb alarmata pe cine asteptam, imi raspunde sec "pe Alex". Tacerea s-a asternut peste noi ca prima zapada din decembrie. Era un fel de moment de reculegere sau ca tacerea aia cand se ingroapa mortul si iti e tulburata de un strigat indurerat de mama. Ne mai suportand tacerea l-am intrebat de ce il asteptam, raspunde din nou sec "ca sa imi dea bicicleta". Ok, devine suspicioasa treaba, de ce nu mai are chef sa vorbeasca? Bai omule, eu te-am luat cu mine sa purtam o discutie, bine, nu stiu daca aveam ce discuta cu el foarte elaborat dar totusi, ne gaseam subiecte banale. Incercam tot timpul sa intru in vorba cu el, el imi inchidea repede subiectul si se uita la stele. Cine stie? Poate o fi vreun cititor in stele si nu mi-am dat eu seama pana atunci.
Ne asezam pe trepetele troiteti ca sa il asteptam pe Alex. Ma gandesc ca daca aduceam si un covor rosu si o fanfara era intrarea perfecta pentru el. Nimeni nu vorbea nimic, ne uitam unul la altul pe furis si cand ne intalneam privirile pur si simplu ne uitam in cealalta parte. Rusine? De Stefan? Nici pe departe. M-am uitat la el insistent, el s-a uitat la mine si intr-un moment de slabiciune mi-am intins capul ca o girafa spre el si l-am sarutat. TEAPA! Nu mi-a raspuns la sarut. Dupa cateva minute a aparut Alex, inima a inceput sa-mi bagta ca nebuna, pulsul imi era mult peste limita admisa de medici si puteai sa imi citesti in privire cat de incantata eram ca l-am vazut pana si pentru 2 minute. Stefan, a inceput sa se "traga pe cur" si a placat cu Alex acasa.
P.S: Nu v-am zis ca Alex e un manipulator convins, o sa va dati voi seama pe parcurs.
Mergand singura pe strada, am putut sa-mi limpezesc putin capul (cred ca a fost singura data in viata mea cand am reusit sa fac lucrul asta). Ma gandeam la Alex si la cum nu ma prea baga el in seama crezand ca e "tare" daca face chestia asta si la dragutul de Cosmin care m-a lasat cu ochii in soare tragandu-si iubita. La Stefan nu ma prea gandeam, crezand ca a fost o porcarie ca l-am sarutat si ca n-a insemnat nimic pentru el cat nici pentru mine.