Ep-2

1K 66 3
                                    

Chim ..ရက္​...tae😘

#vmin# #yaoi#

Jm:::က်စ္​...ဒီက​ေလးမတစ္​​ေဂမလြယ္​​ေက်ာပဲ..😄..​ေပ်ာရင္​းဆိုရင္​းtaeကိုသတိ​ေတာင္​ရလာပီ....tae​ေရ...သတိရ​ေဒကြ...

အက္​လိုနက္​ညxခါနီး​ေရာက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​park jiminရက္​..အလုပ္​ဖစ္​တဲ့😒..👉.goodnight ..tae..yarr...x​ေတာ့...👈အက္​​လို​ေျပာရ​ေသး​ေတ....😏ဒါ​ေပါ့က်​ေနာ္​ဂခ်စ္​တာဂို....သူခ်စ္​ခ်စ္​မခ်စ္​ခ်စ္​က်​ေနာ္​တစ္​​ေယာက္​ထဲခ်စ္​ရနာပို​ေပ်ာ္​တယ္​😊....ခမ်ား​ေလးတို႔လိုnormalမဟု​ေတာ့လဲၾကံဖန္​သ၀န္​တိုရျပန္​​ေရာ​ေလ😒.....သူမသိပါ၀ူး..က်​ေနာ္​့​ခုတင္​​ေခါင္​းရင္​းမွာသူ႔ပံုႀကီးရီး႐ွိတယ္​ဆြာဂို😒...p​ေတာ့.....နံရံ​ေတမွာ​ေရာပဲသူ႔ပံု​ေတ...အက္​တာ​ေၾကာင္​့​ေန႔ဘက္​ဆို...လိုက္​ကာခ်ထားတာ...ညxမွလိုက္​ကာအားလံုးဖြင္​့ပီးသူ႔ပံု​ေလး​ေတဂိုၾကည္​့ပီးမွxတာလို႔😒...

Xp....ညၾကအိမ္​မက္​ထဲထိမ​ေနာက္​ယွက္​နက္​​ေတာ့ကြာ...ကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းxျပ​ေဇ😚😚😚....ခ်စ္​တယ္​xp...

At...morning 🎑🎑🎑🎑🎑🎑🎑🎑🎑🎑

က်​ေနာ္​ပတ္​က်ိမင္​ဂ်ီးရဲ႕အလုပ္​ပါပဲ😂😄...msg​ေတာ့မပို႔​ေတာ့ပါ၀ူး..phဆက္​တာပါမနက္​ပိုင္​းဆို​ေတာ့xရာႏိုးတာ​ေလ😒😒...."သိ​ေဒသိ​ေဒက်​ေနာ္​ဂိုက်ိတ္​ရီ​ေနပီဆြာ"

Jm:::📱hello...tae..yarr..ထ​ေတာ့...

Tae::ဟင္​့....😣...xခ်င္​တယ္​...ဟင္​့...ဟြန္​႔အင္​့...အဲ.."သိ​ေတမလားက​ေလး​ေတxရာႏိုးႏိုးခ်င္​းလူးလိမ္​့ပိး..ညီးတာ​ေလ."

Jm pov>>ဟာကြာ..အက္​မွာမင္​းအက္​လိုအသံ​ေတထြက္​​ေန...ဒိမွာ..​ေသ​ေတာ့​ေမ...ခ်စ္​လိုက္​တာ😀အသဲ​ေတယားတာမတရားထစ္​ႏိုင္​ရင္​​ေမာနီးkissဆိုပီး..ပယ္​ပယ္​နယ္​နာ္​.kissingဆြဲပလိုက္​ခ်င္​တာ...😒အက္​တာက်​ေနာ္​့စိတ္​ကူး​ေလ...တစ္​​ေဂသြားအက္​လိုလုပ္​ၾကည္​့ပါ့လားက်​ေနည္​့နပန္​က်င္​းလိမ္​့​ေမ😖😖😖....

Tae:::ဟင္​့...chim..လာ့ဟင္​...ဟင္​့အင္​့

Jm:::😨ဟုပါတယ္​ဗ်.....waeyo'?m

Tae:::ဟြာ​ေလ....ငါ့လာ​ေခၚပါ့လား...

Jm:::​ေခၚမွာစိတ္​ခ်...အခုထမ်က္​ႏွာသစ္​လုပ္​​ေတာ့ထ ထ...

chim...ရက္​...tae...😘Where stories live. Discover now