ep-7

946 81 21
                                    

Ep-7

chim...ရက္​...tae...😘

​ေအာ္​...ကိုကသာ​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတာ....သူက​ေရာ..အခုခ်ိန္​ဆိုဘယ္​​ေရာက္​​ေနမလဲမသ္​ပူး...

Suga:::ဘာ​ေတ​ေတြး​ေနတာတံုး...jiminရဲ႕..

Jm:::hee...ဘာဟု၀ူး.. ဒါနက္​​ေလhyung..taehyungကိုသိလား..

Suga:::အင္​း...compayဆက္​ခံသူရဲ႕..လက္​​ေထာက္​​ေလ...

Jm:::​ေအာ္​...သူကအလုပ္​လျပ္​နာအရမ္​းမၾကာ​ေသးပူးမို႔လားဘလိုလုပ္​...ရာထူးႀကီး​ေနတာ

Suga:::သူမ်ားအ​ေၾကာင္​း​ေျပာရနာ​ေတာ့မ​ေကာင္​းပင္​မဲ့​ေျပာျပလိုက္​ပါမယ္​....taehyungကcompayဆက္​ခံမဲ့သူမက္​တြဲ​ေနတာထင္​တာပဲ....

ဟင္​...suga hyungရဲ္​စကားသံအဆံုးမွာ​ေျခ​ေထာက္​​ေတ​ေတာင္​မခိုင္​​ေတာ့ပူး....ဟင္​့အင္​taehyungကအက္​လိုလူမ်ိဳးမဟုန္​ပူး..လံုး၀မဟုန္​ပူး..ဟင္​့အင္​....က်​ေနာြကိုအက္​လိုထားသြားမွာမဟုတ္​ပူး...ဟင္​့အင္​က်​ေနာ္​မယံုပူး....​ေခါင္​းကိုသာအသြင္​သြင္​ခါရမ္​း​ေနမိတယ္​...

Suga:::ဟာ..ငါ့ညီဘာျဖစ္​​ေနလို႔လဲ​ေခါင္​းမၾကည္​ပူးလား...​ေဆး​ေသာက္​မလား...

Jm::ရတယ္​..hyung compayဆက္​ခံသူကဘယ္​သူလဲ...ဟင္​..က်​ေနာ္​့ကို​ေျပာျပ​ေပးလို႔မရပူးလား....

အသြင္​းသြင္​စီးၾက​ေနတဲ့မ်က္​ရည္​...ပါးျပင္​​ေပၚမွ...စီးၾကသြား​ေန​ေရာ....

Suga:::jungkook..​ေလ...jiminကသိ​ေနလို႔လားသူတို႔ကို...

ဟင္​jungkook...အထက္​တနိး​ေက်ာင္​းထဲကtaehyungကိုသ​ေဘာၾက​ေနတဲ့သူမဟုတ္​လား...taehyungကြာ....ဒါနက္​မ်ားငါ့ကိုညာ​ေန​ေသးတယ္​.....ဘာတဲ့...သု႔ကို​ေဆာင္​့​ေနဟုတ္​လား....​ေတာက္​...အက္​တာမ်ားအစတဲက...မခ်စ္​ႏိုင္​​ေတာ့ပူးမတြဲႏိုင္​​ေတာ့ပူးလို႔တစ္​ခါတဲ​ေျပာခဲ့​ေရာ​ေပါ့.....မင္​းကြာ...!

Jm:::ဟင္​့အင္​း...မသိပူး....သူတို႔နာမည္​ၾကားဖူးရံု​ေလာက္​ပဲ....​ေက်ာင္းတုန္​းက...တစ္​​ေက်ာင္​းတဲမလို႔...

Suga:::အင္​းပါ...ဘာမွမျဖစ္​လဲလာ..ရံုးခန္​းထဲသြားရ​ေအာင္​......

Jm::nae

~•~•~•~•~•~\~\~\~•~~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

ဘာလိုလိုနက္​အလုပ္​အ​ေၾကာင္​း​ေတ​ေဆြး​ေႏြးရတာနက္​စာရြတ္​​ေတ.copy​ေပးရတာနက္​ဟို​ေျပးဒီ​ေျပး..ဟိုနိပ္​ဒီနိပ္​လုပ္​ရတာ....ပင္​ပန္​း​ေနပီ....အျမန္​​ရံုးဆင္​းခ်ိန္​​ေရာက္​ပါ​ေတာ့....နားခ်င္​​ေနပီ....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

chim...ရက္​...tae...😘Where stories live. Discover now