ep-3

710 62 2
                                    

Ep-3

Chim ရက္​့...tae

J-h::::မင္​းသိလား...ငါ့ကို😭

Tae::::mola?nudu?

J-h:::ငယ္​ငယ္​တုန္​းက​ေလကြာ...ငါ့ကိုမင္​းကျမင္​း​ေပါက္​​ေလးလို႔​ေခၚတာ​ေလ.........မွတ္​မိလား....7နစ္​သားတဲကတို႔​ေတခင္​ၾကတာ​ေလ...10နစ္​သား​ေရာက္​​ေတာ့မင္​းကsoleကိုသြားတာ​ေလ......ငါမင္​းကိုဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​လြမ္​း​ေနလဲသိရဲ႕​လား​ေမ်ာက္​​ေကာင္​ရဲ႕😭😭😭😗

သိပီသိပီ....ငယ္​ငယ္​ဂအတူယြခဲ့တဲ့ယြ​ေဖာ္​ယြဘက္​...ျမင္​း​ေကာင္​hobi...

Tae:::ျမင္​း​ေကာင္​ရယ္​မွတ္​မိတယ္​သိလားငိုမ​ေနနက္​​ေတာ့...အခုထိမ႐ွက္​တက္​​ေသးပုလား..ငယ္​ငယ္​ကအတိုင္​းပဲ...နာရည္​တန္​းလမ္​းနဲ႔.....😏...ငါရြံတက္​တယ္​...​ေဟ်ာင္​့ရဲ႕....​ေရာ့​ေရာ့ဒိမွာတစ္​႐ူး....သတ္​ကြာ...

က်​ေနာ္​ဟိုငဟုတ္​ကိုဂ႐ုစိုက္​ျပ​ေန​ေတာ့​ေဘးနားက.....jiminတစ္​​ေယာက္​အလိုမၾကတဲ့မ်က္​ႏွာနဲ႔....မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳပ္​​ေန​ေလပိ.......၀ါဒီ​ေကာင္​ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲမသိ....

Tae:::ဟိတ္​​ေကာင္​...ဘာုဖစ္​​ေနတာလဲ...

Hope:::::ဘာလဲ...ငို​ေနတာမင္​းမျမင္​ပူးလား....

Tae:::ဟာ...ငဟုတ္​ရာမင္​း​ေမးတာမဟုတ္​ပူးjimin​ေမးတာ.....

Hope:::jiminဆိုတာဘယ္​သူ​လဲ....

Tae:::​ေအာ္​မိတ္​ဆက္​​ေပးရအံုးမယ္​...jiminဒါငယ္​ငယ္​တုန္​းကငါ့အသ္ိ..jone hobi...........

Hobi::::အာ​ေညာွ္​ကာစ​ေရာ....jone hobiပါ😁...hee....

Tae:::hobiဒါက..ငါ့သယ္​ရင္​းမင္​းနဲ႔မ​ေတြ႔တဲ့​ေနာက္​...jiminနက္​ခင္​​ေနတာ.....ဟီး...ငါ့ကိုသူသိပ္​ခ်စ္​တာကြ....

Hobi:::ႂကြားမ​ေနပါနက္​ကြာ...ဟိုကမင္​းခ်င္​တယ္​​ေျပာလို႔လား.....

Tae:::😒😒...ျမင္​​ေကာင္​ရိး......

Tae:::ဟင္​jimin...yarrဘာ​ေတတစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေတြးပိးရိး​ေနတာလဲကြ.....

ဟီးက်​ေနာ္​့စိတ္​ထဲ​ေပ်ာ္​တယ္​သိလား...ဘာလို႔လဲလာမ​ေမးနက္​...ခုနtaehyung​ေျပာလိုက္​တာၾကားတယ္​မလား......ခ်စ္​တယ္​တဲ့.....ဟဲဟဲ...😁😁အ​ေပ်ာ္​လြန္​သြားတာ...ဒါပင္​မဲ့...hobiနက္​စကား​ေဖာင္​ဖြဲ႔​ေနတာ​ေတာ့...စိတ္​ထဲဘ၀င္​မၾကျဖစ္​မိတာ​ေတာ့အမွန္​.....ဒါပင္​မဲ့hobiက႐ိုးသား႐ွာပါတယ္​.....

chim...ရက္​...tae...😘Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt