ep-4

707 62 4
                                    

Ep-4

ႏူးညံလြန္​းတဲ့taehyungရဲ႕နခမ္​းမွာသာယာမိတာက်​ေနာ္​့အမွားလား.......နမ္​း​ေနရာမွနည္​း​နည္​း​ေလးခြာပီး​ေျပယတယ္​.....က်​ေနာ္​နားၾကားမ်ားမွား​ေလသလား....

Tae::chim yar.....မင္​း...ကအရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာသိလား.....​ေဟာဒီနခမ္​းဖူးဖူး​ေလး.......

😳က်​ေနာ္​့နခမ္​းကိုႏူးညံစာထိကပ္​နမ္​းျပန္​တယ္​...

Tae:::ပိး​ေတာ့ဒီန​ေခါင္​းလံုးလံုး​ေလး....👄👄...

ငင္​့...န​ေခါင္ငိုနမ္​းျပန္​တယ္​.....

Tae:::ပီး​ေတာ့ဒီမ်က္​လံုး​ေမွး​ေမွး​ေလး...👄👄

ငွဲမ်က္​လံုးနမ္​းျပန္​ပိ...

Tae:::မသိ၀ူးကြာ...ဒိနခမ္​း​ေလးကပိုစြဲ​ေဆာင္​မႈ႐ွိတယ္​👄👄💏

Jm pov>>ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့သိခံႏိုင္​စြမ္​းကုန္​ပိtae hyung​ေရမူး​ေနတဲ့သူကိုမ​ေကာင္​းၾကံတယ္​ပဲ​ေျပာ​ေျပာ....

နခမ္​းနစ္​ခုကခုနကလိုထိရံုပဲမဟုတ္​ပဲ....တစိုက္​မတ္​မတ္​မွတ္​တိုင္​ကို​ေရာက္​​ေအာင္​႐ွာ​ေနသလို...အငမ္​းမရ....ပို၍ပို၍....က်​ေနာ္​့နခမ္​းတစ္​စံုဟာtaeခံတြင္​းထဲ​ေရာက္​​ေန​ေခ်ပီ......မ​ေကာင္​းၾကံဖို႔​ေတြးတာင်​ေနာ္​အၾကံခံ​ေနရတာလဲက်​ေနာ္​ပဲဗ်....​ေဟာနခမ္​း​ေတကိုစုပ္​နမ္​း​ေနရတာကိုပင္​အားမပဲ.....လက္​ကက်​ေနာ္​့အက်ႌထဲ​ေရာက္​လာပီ......appaကယ္​ပါommaကယ္​..ပါ...

ထိုအခ်ိန္​ကံ​ေကာင္​းတာလား​ေတာ့မသိ....""ဘုတ္​""

T-omma:::သား....တို႔...နစ္​​ေယာက္​...အက္​အက္​တာဘာလုပ္​​ေနၾကတာလဲဟင္​....

ဟင္​taehyungအ​ေမျမင္​သြားတာ​ေသျခာတယ္​....​ေဘးတိုက္​က​ေနျမင္​လိုက္​တာ...ျမင္​ရမွာ​ေပါ့ကြတ္​ကြတ္​ကြင္​းကြင္​း.....park...jimin​ေရမင္​းကံစိုးတာကြ...

Tae:::hee...ommaကလဲသားကjimin..အသက္​႐ူမ၀ပူးဆိုလို႔ကူညီ​ေနတာ....

T-omma:::​ေအာ္​...aa.......အိမ္​ထဲမ၀င္​​ေတာ့ပူးလား...

Tae:::hee...jimin..yarငါ၀င္​​ေတာ့မယ္​မင့းလဲ၀င္​​ေတာ့​ေလ...

Jimin:::omm....

chim...ရက္​...tae...😘Where stories live. Discover now