ep-6

566 55 4
                                    

Ep-6

chim...ရက္​...tae...😘

​ေန႔​ေတတစ္​​ေန႔ပီးတစ္​​ေန႔​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့ပီလ​ေတတစ္​လပီးတစ္​လ​ေျပာင္​း​ေရႊ႔သြားခဲ့ပီ...နစ္​​ေတလဲ​ေျပာင္​းလဲသြားခဲ့ပီး​ေနာက္​..သူက်​ေနာ္​့အ​ေပၚမွာထားတဲ့စိတ္​​ေတလဲ​ေျပာင္​းလဲ​ေနပီထင္​ပါတယ္​....အခုတစ္​​ေလာ အ​ေန​ေ၀းသြားလို႔လားမသိ...အခ်စ္​​ေ႐ွာ့​ေနတယ္​လို႔ခံစားရတယ္​ဖုန္​းလဲအရင္​ကလိုမဆက္​​ေတာ့ပူး....တစ္​လတစ္​လဲျပန္​မလာ​ေတာ့ပူး...မင္​း​ေျပာင္​းလဲသြားတယ္​taehyung....

အ​ေၾကာင္​းအရင္​းက​ေတာ့=လြန္​ခဲ့တဲ့နစ္​လ​ေလာက္​ကtaehyungနက္​က်​ေနာ္​စပီးတြဲခဲ့ရတယ္​​ေပါ့...သူမ်ားထက္​ပိုroတဲ့က်​ေနာ္​တို႔....ဂတိလဲ​ေပးခဲ့ၾကဖူးတယ္​​ေက်ာင္​းပီးရင္​လက္​ထပ္​ၾကမယ္​ လို႔....ဒါပင္​မဲ့ထင္​ထားသလိုျဖစ္​မလာခဲ့ပုး....taehyungကသူ႔အ​ေမကိုဖြင္​့​ေျပာမယ္​ဆိုပိးအရိတ္​အမက္​ျပခဲ့တဲ့​ေန႔တဲကဂ်ိဳဆိုး၀င္​တာပဲ....taehyungကအစမ္​းအရင္​​ေျပာလိုက္​တယ္​...."သား​ေယာက္​က်ား​ေလးတစ္​​ေယာက္​နက္​တြဲ​ေနတာလက္​ထပ္​​ေတာ့မွာလို႔"..အက္​မွာသြား​ေရာ...အက္​​ေန႔ည​ေျပာပိးနစ္​ရက္​အၾကာtaehyungကိုsouleကcompayတစ္​ခုမွအလုပ္​၀င္​ခိုင္​း​ေတာ့တာပဲ....အက္​​ေန႔ကစပိးက်​ေနာ္​တို႔​ေ၀းကြာခဲ့ရတာပါ...ဒီ​ေန႔ထိ....ဖုန္​းနက္​ပဲအဆကိအသြယ္​႐ွိခဲ့တယ္​...တစ္​လတစ္​ခါျပန္​လာတပ္​တယ္​...ဒါပင္​မဲ့ျပန္​မလာတာ...3လ႐ွိပီ...ဖုန္​းအဆက္​အသြယ္​မလုပ္​​ေတာ့တာက...1လ႐ွိပီ.......

ကံ​ေကာင္​းခ်င္​​ေတာ့မ​ေန႔က​ေဖ​ေဖရဲ႕​ေျပာပံုအရ...က်​ေနာ္​လဲ..ဆိုလ္​မွာအလုပ္​၀င္​ရမယ္​တဲ့....တစ္​ခုပို​ေပ်ာ္​သြားတာက..taehyungလုပ္​တဲ့​ေနရာမွာပဲတဲ့....အတိုင္​းအစမသိ​ေအာင္​ပဲ​ေပ်ာ္​မိတယ္​•ิ.•

ဆိုးရိမ္​တာတစ္​ခုကသူက​ေရာက်​ေနာ္​သူနက္​တစ္​​ေနရာထဲမွာအလုပ္​လုပ္​ရင္​​ေပ်ာ္​ပါ့မလားလို႔

သိပ္​မဆင္​းစား​ေတာ့ပါပူးမနက္​ဟို​ေရာက္​ရင္​႐ွင္​း႐ွင္​းလင္​းလင္​းသိရမွာပဲဟာ---မင္​းဘက္​က​ေျပာင္​းလဲသြားရင္​​ေတာင္​ငါ့ဘက္​ကမ​ေျပာင္​းလဲႏိုင္​ပူးkim taehyung

chim...ရက္​...tae...😘Where stories live. Discover now