Capitolul Opt

17 4 2
                                    

Așteptam să vorbească în timp ce mă odihneam.
-Fata aia era verişoara mea. a spus John.
-Dacă era verişoara ta de ce erai dezbrăcat? țip eu la el.
-Abia ieșisem din baie pentru că mă pregăteam să mergem la film.
-Păi şi mie de ce mi-ai spus că ai uitat?
-Pentru că uitasem de timp şi că trebuie să te iau la şapte.
Am încetat din vorbit şi m-am uitat în ochii lui. Părea să spună adevărul dar nu eram sigură aşa că am decis să nu-i spun nimic. M-am ridicat de pe canapea şi am mers la Cate care stătea împreună cu Drew.
-Probleme în paradis? întreabă Drew.
-Nu. Suntem doar prieteni. spun eu încercând să par cât mai convingătoare.
Un băiat înalt şi şaten a apărut şi a început să vorbească cu Drew. Păreau foarte apropiați.
-Abbey, el e Carl. a spus blondul. Mă gândeam că e genul tău de prieten aşa că l-am invitat ca să te cunoască.
-Bine... spun eu derutată.
-Vrei să bei ceva? mă întreabă şatenul.
-Sigur. spun eu şi plec cu el să căutăm băuturile.
Am vorbit mult unul despre altul şi ne-am împărtăşit opiniile despre diferite lucruri. Am aflat multe despre el şi sincer îl consider drăguț. Pare că ştie ce vrea să facă cu viața lui după ce termină ultimul an de liceu şi mai important am aflat ce îi place la o fată.
După câteva pahare am început să facem glume şi să râdem chiar dacă nu erau amuzante, iar în timpul ăsta l-am văzut din greşeală pe John cum se săruta cu o fată. Când m-a văzut a încremenit. În acel moment l-am luat pe Carl cu o mână de gât şi l-am sărutat. N-am făcut asta doar ca să-i dovedesc ceva lui John. Chiar mă simțeam atrasă de Carl. După ce m-am desprins din sărut m-am uitat la John care era şocat şi am dat din umeri sarcastic.
-Nu mă așteptam la asta. a spus Carl.
-Nici eu. spun în șoaptă.
L-am văzut pe John cum se apropie de mine nervos dar am rămas indiferentă.
-John! Îţi prezint noul meu iubit, Carl.
John și Carl se priveau urât și dădeau impresia că au ceva de împărţit, înafară de mine.
-Chuck, trebuie să pleci de aici. Tipul ăsta nu e cine crezi tu că e.
-Cred că sunt destul de mare încât să îmi dau seama când nu e ceva în regulă cu cineva.
-E periculos, nu știi nimic despre el! a spus John.
-Defapt singurul om pe care nu îl cunosc cu adevărat de aici ești tu.
După ce a auzit ce i-am spus s-a dezumflat și a plecat nervos. Toate lucrurile care mă legau de el acum nu mai sunt. Nici măcar nu știu dacă tot ce mi-a spus despre el e adevărat sau dacă mi-a sous totul despre el. Îmi puneam o mulţime de întrebări legate de el și de ce s-a întâmplat azi.
-Trebuie să plec. spun eu și mă ridic.
-Nu pleci nicăieri. a spus Carl și m-a tras înapoi pe canapea.
A început să mă sărute şi să tragă de hainele de pe mine. Atunci mi-am dat seama că ceva nu e în regulă și am încercat să scap din braţele lui dar nu am reuşit. Când am văzut că totul nu mai ers decât o glumă am început să ţip până ce Drew m-a auzit și l-a luatvpe Carl de pe mine începând să-l bată. Cate a venit la mine și m-a luat în braţe.
-Ești bine?
Nu am spus nimic însă am strâns-o și mai tare. Eram speriată și nu știam ce se întâmplaseră cu el. A fost foarte atent cu mine și am vorbit toată petrecerea. Cred că John avea dreptate când a venit și m-a avertizat în privinţa lui. Totuși de unde știa el că se va întâmpla ceva rău? Am încercat să nu mă uit la Drew cum aproape că îl omoară pe acel om așa că am plecat în baie în timp ce cineva încerca să-i despartă. M-am așezat pe toaletă și mi-am pus mâinile pe cap. Nu voiam să îmi imaginez ce putea să se întâmple dacă nu mă auzea cineva. Inima îmi bătea foarte tare și nu puteam să mă calmez când Cate a intrat peste mine.
-Te-am căutat peste tot! a spus roșcata aproape la fel de speriată ca și mine.
A umplut un pahar cu apă de la chiuvetă și l-a întins spre mine. Am luat paharul și am băut încercând să mă calmez puţin.
-Mulţumesc Cate. am reușit eu să spun. Drew e bine?
-El nu are nimic dar am sunat salvarea pentru Carl.
Am stat puțin fără ca niciuna dintre noi să scoată un cuvânt apoi am ieşit din baie căutându-l pe Drew care nu era de găsit. Cate a încerca să-l sune dar avea telefonul închis. Ştiam că e prieten bun cu John şi că ar putea să fie cu el însă nu voiam să-l sun.
Am stat mult pe gânduri şi la un moment dat m-am decis să îl sun. Am format numărul lui de telefon şi am sunat. O voce necunoscută a răspuns în locul lui John.
-John? am spus eu.
-Domnul Wright a avut un accident de mașină.
-Poftim? am spus eu crezând că nu am auzit bine.
-A intrat cu mașina într-un stâlp pentru că a urcat la volan sub influența alcoolului.
-E...e bine? încuviințez eu şocată.
-Nu e grav. Va fi bine.
Am închis telefonul şi m-am uitat la Cate care nu ştia ce e cu mine. Am scăpat telefonul din mână iar roșcata a început să strige la mine dar nu aveam putere să răspund.
-J...John a făcut accident cu maşina.
-Ştii la ce spital e?
-Nu...dar bănuiesc unde e.
Am luat autobuzul şi ne-am dat jos la stația de lângă spitalul la care am fost ultima dată pentru tatăl lui John. Eu şi Cate eram foarte speriate şi nu mai ştiam unde să întrebăm de John.
Într-un sfârşit am găsit un doctor pe care l-am întrebat dacă John e la spitalul ăsta, iar el ne-a spus în ce salon este. Am urcat cât de repede am putut şi am intrat în salon unde am dat de Drew care stătea pe un scaun lângă John. Cate a alergat spre Drew iar eu spre John. Am încercat să-l iau în brațe însă nu am putut pentru că era lovit.
-Eşti bine? spun eu.
-Eu nu am nimic. Drew mi-a spus ce ai pățit cu Carl. Tu eşti bine?
-Da...
-Îmi pare rău că am pleca şi nu am rămas acolo. a spus el.
Eram foarte fericită că e bine şi are doar câteva lovituri.
Am ieşit din salon iar doctorul cu care am vorbit la telefon mi-a spus că poate merge acasă dar trebuie să am grijă de rănile lui pentru a nu se infecta.
L-am luat pe John şi am chemat un taxi care ne-a dus până la cămin unde am mers în camera lui John. L-am ajutat să se aşeze pe pat şi am dat să plec din cameră când l-am auzit strigând după mine.
-Crezi că poți să stai la mine o perioadă te timp?
-Adică să mă mut la tine?
-Până pot să merg pe picioarele mele.
-Şi mie ce îmi iese din asta? spun eu zâmbind?
-Ai ocazia să stai cu vedeta şcolii în cameră. spune el sarcastic.
Am început să râd şi am acceptat într-un final să stau cu el până îşi revine.
-Mă duc să îmi iau câteva haine.
-Poți să iei din dulapul meu un tricou.
Am făcut cum a spus el şi am întrat în baie să mă spăl. Când am terminat m-am îmbrăcat cu tricoul lui John care îmi era foarte mare şi am ieşit din baie. Părea că dormea aşa că am încercat să nu fac mult zgomot în timp ce închideam lumina şi mă băgam în pat.
-Arăți foarte bine cu tricoul meu.
L-am ignorat însă aveam pielea de găină. Toată ziua s-au întâmplat numai lucruri rele dar partea bună e că nimeni nu a pățit nimic foarte grav înafară de acea maşină.
Am adormit gândindu-mă la cum va fi să locuiesc cu John sau ce se va spune în şcoală de mine. Eram nerăbdătoare dar totuşi aveam emoții să îmi cunosc noii colegi şi să cunosc şcoala în care voi învăța anul ăsta.

Doar Un WeekendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum