İlk Günüm

8 2 0
                                    

Dersin bitmesine tam 5 dakika var ve ben ders başladığından beri dersin bitmesini bekliyorum.Neden mi? En sevmediğim ders olduğu için.Dersin adı Coğrafya. Bağzıları Coğrafya dersini sever matematik dersini sevmez.Aynı kardeşim gibi kardeşimin adı Deniz benim adım Derya.Biz lise 1 gidiyoruz.Kardeşim Coğrafya dersini sever matematik dersini sevmez ben ise tam tersi matematik dersini severim Coğrafya dersini sevmem.

Neyse asıl konuya gelelim.Emre'eski güvendiği arkadaşım Selma ile banka oturup konuşmaları sakın 1 dakika falan sanmayın tam bir gün neredeyse.Emre benim sevgilim olur.Emre iyi bir insan olduğu için herkese iyilikle yaklaşır.İster sevgilisi olsun ister olmasın.Ondan dolayı Selma ile banka oturdu yoksa benden izin almadan  oturması mümkün değil.Ben Emre'nin oturması kızmıyorum asıl kötü olan olaya kızıyorum.Selma'ya eskiden çok güvenirdim ama artık güvenmiyorum.Neden mi? Selma Emre ile bankta oturdukları günü herkese anlatıyor.Beni gördükleri zaman kendi aralarında konuşuyorlar.Ben de utanıyorum aslında uyanmak değilde içimdeki şeytani dinlemek istiyorum.İcimdeki şeytan diyor ki git Selma'yı boğarak öldür.

Ah işte zil çaldı.Hem son dersi hem de cuma günüydü.Okulların kapanmasına 1 hafta vardı yani haftaya cuma günü kapanıyordu.Eve geldiğimde  çok yorgundum.Hic kimseye selam vermeden odama çıktım.Yorgun olduğum için pijamalarımı giy yatağa yattım kitap okumakta uyumuşum.

Arkadaşlar bu benim ilk bölümümdü. İnşallah beğenirsiniz biraz kısa oldu ama olsun.
















İşte Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin