"sekarang bukak buku tilawah ye..buat latihan 5..Buat jangan tak buat syg2."Kata ustazah Kepada muridnya..
"Awak..Awak.."kata seorang lelaki dibelakangnya..
Ika pusing ke belakang dan memandang laki tersebut..
"Nak apa??"Jawab ika sambil mengangkat kedua2 keningnya..mcm akid keningnya nmpkk..hehe
"Aawak boleh tak saya..nak pinjam pensil awak??.."Jawab laki tu dengan senyuman yang boleh orang tertarik dengan dirinya..
"Boleh2..Nah(sambil hulur sebatang pensil)"Ika memberi senyuman yang termaniss sekali..*tergoda author..
"Thank you..nama saya Aiman..panggil je aiman.."Jawab aiman dengan tersenyum..
"oh,sayaaa..shafikah..panggil je budak comell..eh..x de2 saya gurau..panggil je ika"Nyakat ika kepada aiman..
"okayy..semua..dah siap dah ke kerja saya bagi tadi..takkan tak siap..saya bagi yang termudah je..tu"Jelas ustazah dengan panjang lebar sekali..
"sudahhhh..."jawab keseluruhan kelas hampir nak gegarzz kelas..
***
RINGGGGGG!!!!...WAKTU REHAT WAKTU KESUKAAN IKA.."awak nak sikit ni tak??tanye ika kepada aiman
"Boleh ke?.."Tanye aiman ragu-ragu..
"Boleh..kenapa tak pulak.."Jawab ika dengan senyuman yang termanis..
"okayy..thank you"Jawab aiman dengan tangan nya menggambil makanan tersebut..
"Awak sekolah mana??"Tanya ika sambil menguyah makanan..
*author rase merecik-recik biskut tu*
"saya sekolah kat sk besut..Awak pula kat mana??"Tanye aiman dengan memasukkan cebisan biskut sebelum dihabiskan..
Kawan ika sibuk melihat mereka..
"Ika..uuu..(menunjuk tangan bercantumm..konon cam couple..).."Kata zara yang mengejeknya..
"Tak baik tauu"ika memberi jelingan dan menjawb pertanyaan aiman tersebut..
"saya sekolah di sini lah..haha"Jawab ika dengan penuh galaknya..haha..
TO BE CONTINUE
I'LL CHASE YOU MY CRUSH
..MAAF KALAU ADE KEKURANGAN..SPE2 NK PROMOTE..BG NAMA TAUU..ILY
YOU ARE READING
i'll chase you my crush.
RomanceMengisahkan seorang perempuan yang bernama shafikah..yang telah terjatuh hati kepada seorang lelaki yang bernama aiman.. adakah mereka menjadi musuh..ataupun disebalik nya??.. Vote this story...promote will be able..