bab3(budakbru?)

24 4 0
                                    

  PADA SUATU HARI YANG CERAH..LAGI INDAH DENGAN DISERIKAN KERIUHAN SUARA KANAK²..

    1,2,3

  HARGHHH..

"weyh..mak kau melantun.."Telatah zahrah yang terkejut akibat terdengar ika menjergahnya..

   IKA yang tadinya tergelak sakan mendengar rakan baiknya telatah macam mak cik ngah kantin..

"Ish..anak orang ni..ade kang aku leku..nasib lah bukan adik aku.."Getus zahrah

"if aku adik kau..pe yang kau buat??.."soal shafika sambil meletak begnya..

"Aku leku kepala kau nak ke??"jawab zahrah yang sedang menahan amarahnya..

Akhirnya mereka saling berpandangan..dan meletus gelak ketawa mereka..

"Dah lah malas aku layan kau..aku lambat kang nak jalankan tugas ni.." ujar ika untuk memberhentikan ketawa mereka....

****

BAGUNNNNNNN...SELAMAT PAGI CIKGU..

"Selamat pagi..duduk..kauorang bukak buku m/s 109..buat latihan 5 dan 4..sebelum habis masa saya hantar tau"Ujar cg asmah..A.K.A cikgu yang terayu disekolah..ramai yang meminatinya tapi seorang pun tak kena..hrummm..

BAIK CIKGU..UJAR KAMI YANG BAIK NI.. (author jangan puji kembang saya..hiks)

  Tiba-tiba matanya ternampak seorang lelaki yang dikenalinya..

Itu bukan ke aiman??..Eh jap asal dia nampak comel ni..ish..jangan mengarut shafikah jangan²..sedar²..monolong ika dalam hatinya..

   Eh..itu bukan ke shafikah..ish..ye ke ni aku satu kelas dengan dia..wah..monolong hati aiman yang..terkejutt melihat kehadiran ika dalam kelas itu..

"emm..awak..aiman..sila masuk kelas ini.." Ujar guru kelas sambil menunjuk jarinya menghala ke kelas yg diduduki ika..

"hello..aiman..hello.." Ujar cg jamilah untuk mengambil perhatian aiman yang berkhayal terkejut melihat ika

     Adekah peperangan akan berlaku or..akan menjadi rakan baik??












TO BE CONTINUE

I'LL CHASE YOU MY CRUSH

i'll chase you my crush.Where stories live. Discover now