AIMAN POV
wowowo..no²..aku kenal dia macam gitu-gitu je..jangan macam² hati..no²..
"hello..aiman..hello.." Ujar cg jamilah...
"baiklah cikgu,saya boleh masuk sekarang ke??"soal aiman dengan wajah yang mengerti..sebenarnya dia pun tak faham apa yang cg tu ujar..hahaha..
TOK,TOK,TOK..ASSALAMUALAIKUM...
"oh awak ni budak baru kan..haa..duduk²..kat sebelah sana ya.."Ujar cg asmah tadi..yang menghadiahkan aiman senyuman..
Boleh tahan jugak cg kat sini..hak2..ya tuhan..pa yang cheq ngarut ni...tak pasai²cheq dapat dosa Free!!!Getus hati aiman..yang daripada tadi tersengih seperti kerang busuk..
POV SHAFIKA
Eh dah kenapa hati aku ni...eh..jangan cakap yang aku suka ..tak²..this never happen..Monolong ika lagi dalam hatinya..nak senyum ke tak nak ni..aishh..kenapa aku tak.keruan ni...
****RINGGGGGGGGGGGG...
yes finally rehat gak..yas..yass..perut aku ni pun satu meragam daripada tadi aduii...
"weyh,comelnya budak baru tu..cair aku..dah lah baik,alim,emm..putih pulak tu.." Ujar azwa yang bunyi ayatnya..agak sedikit macam lain macam..keh²
eh²..dua²..takkan dapat aiman..aiman hak author keh..
author ni menyimbuk je..dia kenal ke author..hak2..
"Kau ni gatai nya...eyeyeyey..aku lepuk belakang kang.."Ujar ika dengan jelas lagi bersuluh yang ayatnya sedikit jeles....
"Ii..kau ni..jeles dah kenapa kau jeles ke..dia pun tak suka kau..so stoping bg hoping..oh my prince charming...please come to me and accept me and loving me..mcm gitu ke..." Ayat pedas dikeluar kan oleh mak cik terlebih tamat tempoh insurance..
"emh..x delh macam gitu.
eyeye..kau ni..bahan nombor satu kan..eyeyyeye..dh lh zahrah jom pi beli tempat lain.." Ujar ika dengan memberi jelingan yang pedas...POV SHAFIKA
eh²sesuka dia je bedal aku..dia ingat aku apa..eyeyyey3..geramnya i..grrr!!!..dia yang jeles kata kita pulak ade kang aku lada mulut tu..Getus hati ika yang membuak²sakit hatinya..
For information..tu lah antara pelajar tergedik,termengada...semua sifat gedik² tu ada kat dialah..naik geram melihat acting diaorang tu ..nama geng tu.. BBB(baby,babe,beauty..)..ewewew..what you talking about...perasannya..
"adui kau ni...sejak bila jadi tisu ni..hehehe...," Soal zahrah yang sudah masak dengan perangai rakannya itu..
"kau ni kannn..aku cium nak??"..Ujar ika dengan nada bergurau senda..
"kalau berani buat lah.." Sahut zahrah yang sedang menyuap makanan yang sempat dibelinya tadi..
Zahrah yang tadinya,menyuap makanan terhenti apabila terdegar ketawa ika sudah berderai....
"weyh..aku nak beliii...." Ujar ika yang tersangkut kerana hampir terlanggar seseorang..
"opps..maafkan saya..tak nampak" Ujar ika secara spontan tanpa memandang wajah milik lelaki tersebut..
"oh tak apa²..saya yang salah tak nampak..heh.......
TO BE CONTINUE
I'LL CHASE YOU MY CRUSH
YOU ARE READING
i'll chase you my crush.
RomanceMengisahkan seorang perempuan yang bernama shafikah..yang telah terjatuh hati kepada seorang lelaki yang bernama aiman.. adakah mereka menjadi musuh..ataupun disebalik nya??.. Vote this story...promote will be able..