-...ти как си?
-Добре. Ела!
-Не може, а ако пак дойде сестрата*той стана и заключи вратата
-Сега как ще се оправдаеш*хвана я за ръката и я придърпа към себе се...всичко изглеждаше толкова перфекно след толкова много изпитание
-...*не каза нищо а го целуна и задълбочи в дълга и продължителна целувка. Започна да сваля болничната риза. Откриха се перхекнине му плочки и превръзката на белега му. Това изглеждаше доста секси за Ким. Неиздържа и му го каза*-дори опериран си секси!
-Още нищо не си видяла!*зъблече й блузата и продъжи, докъто не остана следа от дрехите. Целия под се покри с дрехи. Започна да я целува по врата. Правеше синьо-лилави смучки НАСЯКЪДЕ по нея.Чу се звук от разкопчаване на цип. Ким това и чакаше. Слезе надолу като оставяше лигави следи и застана пред ,,малкия" му приятел. За нула време го погълна. Задвижи докато правеше кръгови движения. Той изви глава от удоволствие и изтена. Ким се давеше, но не преставаше. Джънкук я хвана за да я изправи. Седна и я сложи в скута си. Навлезе рязко в нея. Тя извика от болка. След няколко секунди свикна.
-Д-д-авай т-татенце!*той забързваше със всеки тласък. Превключи на най-бързата си скорост. Стаята се изпълни със стоновете им. Не им пукаше че цялата болница чува как Джънкук чука бясно Ким. Скоро свършиха едновременно. Облякоха се, за да са подтотвени, ако някой почука. Ким седна, а Джънкук легна в скута и. Тя се заигра с меката му коса докато си говореха колко много се обичат.Отдавна не съм споменавала за Лиса и Сехун. Дано да не сте забравили пета глава.
Гледна точка Лиса
Ким ми се обади и ми разказа за Джънкук. Каза, че е добре, но знам че ужасно много се притеснява. Със Сехун решихме да отидем да ги видим, та да се запознаят. Преди да тръгнем за път решихме да отидем до една гора за разходки. Той дойде да ме вземе с колата, защото пътя за горичката беше на магистралата.
-Лиса! По-бързо се оправяй!*седна на дивана и зачака
-Идвам!*излезе от стаята и се затича към Сехун. Прегърна го в гръб а той се изправи и я целуна.
-Много си красива*огледа роклята с която беше* тръгваме ли?
-Да!*хванаха се за ръце и тръгнаха към колата. Седнаха на първите седалки, закопчаха коланите и потеглиха. Пуснаха си песен и гледаха пътя. Скоро пристигнаха. Спря колата и започнаха да навлизат в гората. Беше пролетно време и всичко беше в зеленина. Хванаха се докато вървяха по пътеката.
-Много е красиво тук Лиса!
-Нали! Хайде да си направим питник!
-Затова ли носиш тази кошница...*Ким започна да разпъва одеалото*дай да ти помогна!
-Аз ще извадя храната.*извади храната и се настаниха
-Отвори оста!*взе една ягода и я сложи в остата й*имаш нещо на устата...чакай*избърса го с пръст и го облиза
-...*изчерви се. Сехун я забеляза и я целуна страстно. Тя отвърна на целувката и легна на одеалото*Сехун, искам те!
-Сигурна ли си.*той зваеше че е девствена
-Да!
-Както кажеш, скъпа!*започна да целува врата й. При всяко докосване, той получаваше от нея леки стонове, които го възбуждаха още повече. Махна роклята й със един замах, а скоро и всичко под нея. Съблече тениската си и дойде време на дънките... Беше супер надървен. Члена му беше на входа й.
-Готова ли си?
-Да!*навлезе внимателно в нея*С-сехун! Боли!!!
-След малко ще спре! Спокойно!*плъзна ръцете си по нейните за да я успокои и започна да забързва. Забеляза че и хареса и продължи. Започна да стене от удоволстие.
-С-с-Сехун... по-б-бързо!*не изчака да довърши и вече се забиваше все повече в нея. Със всеки път стенеше по-силно и по-силно. Цялата гора беше изпълнена със звуците им.
След 20минути и двамата свършиха едновременно. Легнаха на одеалото под клоните на дърветата и гледаха птичките сгушили се един в друг.Смутче в болницата, смутче в гората! Все едни места избирам...
Стана малко 🔞 но няма да навреди много!
Дано да ви е харесало! Няма да ви се разсърдя и ако гласувате!
ОБИЧАМ ВИИИИ😘😚😘
YOU ARE READING
Be next to me ||Part 1||
FanfictionЕдно начало на една любов. Дали след големия деблюд на една от най-известните момчешки банди в Корея всичко ще е както по старому? Дали Ким и Джънкук ще водят нолмален живот както всички тийнейджъри... Хм... и аз не мисля.