pov Bloem
Ik word wakker door mijn wekker, ik zie Anyz (mijn tweelingzus) nog liggen slapen. Ik heb zin in jellybeans... geen idee waarom maar oké. Ik hoor beneden Link, Harm en Jer al ontbijten. Ja we wonen met zijn 6en in een huis. Joost slaapt waarschijnlijk ook nog, maar die word zo wel wakker. Als ik naar beneden loop word ik opgetilt door Jer en op de bank gegooid. 'Moest dat?' Mompel ik. 'Jah' zegt hij droog en loopt weg. Ik sta op en loop naar onze huge-ass keuken. Ik pak een glas appelsap en een broodje duo-penotti. Ik loop weer naar de bank en plof neer naast Harm. Ik jat de afstandsbediening van Link en zet netflix op. Ik zoek een leuke serie voor ons allemaal en nu kijken we naar familyguy. Geen idee waarom maar t is wel leuk. Tijdens de serie zag ik Anyz en Joost beneden komen. Ik besef me opeens dat ik nog in mijn pyama zit. In mijn eentje... de rest is al aangekleed. 'Uhm ik ga ff douchen en dan kom ik weer beneden.' Zeg ik, en ik loop naar boven. Ik zet de douche aan en stap eronder. Als ik klaar ben kleed ik me aan, een grijs dhd shirt en een vingino spijkerjas eroverheen. Haar los, met krullen. Ik loop weer naar beneden. 'Sooo what to do today?' Vraag ik vrolijk. 'Umm bowlen ofzo?' Stelt Anyz voor. 'Omg ja goed idee.' Zegt Link hyper. De rest is het er ook mee eens. We trekken onze schoenen aan en doen een jas aan. We lopen de deur uit en stappen de auto in. We hebben 1 hele grote auto. We zijn allemaal al van school af en doen allemaal aan youtube. Het irritante is dat alleen Anyz, Joost en ik kunnen rijden. Dus wij zijn de chauffeurs van iedereen. Soms irritant maar kan ook wel goed zijn bijvoorbeeld op een dag wou Link dat ik hem naar de bios bracht. Ik deed het alleen als ik gratis mee mocht. En wie kreeg er een gratis kaartje? Bloem dus. Ondertussen zijn we aangekomen. We stappen uit de auto en lopen naar binnen. Ik krijg van die kinderhekjes want ik kan niet bowlen. Anyz heeft die ook en de rest goet het gewoon normaal. Joost mag beginnen, hij gooit er de eerste keer 5 om en de tweede keer 0 om. Dan ben ik. STRIKE. Bam, in de pocket. Anyz gooit een spare, Link een strike, Jer niks en Harm gooit er 7 om. Zo gaat dat even door tot dat er een vrouw komt die zegt dat we stoppen. We kijken naar het scoreboard en ik heb gewonnen. Link is 2de, Anyz 3de, Joost 4de, Harm 5de en Jer 6de. Als we weer thuis zijn heb ik trek ofzo... 'Anyzzzz?' Vraag ik lief. 'Wat moet je?' Vraagt ze lachend. 'Jellybeans' vraag ik smekend. 'Hema?' Vraagt ze, en ze trekt een pedo face. 'Yeh yeh' zeg ik. 'IK WIL OOK MEE' Schreeuwt Link. 'IK OOK' schreeuwt Harm. 'IK OOOOOOOOK' Schreeuwt Jer. 'EN IK OOK! ik weet alleen niet waarheen' Schreeuwt Joost. 'Nouuu dat mag' zeggen Anyz en ik tegelijk. 'WINX' Schreeuwen we tegelijk. 'Man' Zeggen we gelijk. 'AH KAPPEN NOU' Schreeuw ik lachend. Nu liggen we allebij in een deuk. We lopen ondertussen naar de Hema. Ik ren naar binnen en pak 3 pakjes jellybeans. Ik gooi er 1 naar Anyz en 1 naar Jer. De andere hou ik zelf. Ik reken af en zie een of andere rare man staan...
Yow kiddo's! Dit is t eerste deel van dit boenk :)) xx Bloem💋 t volgende deel word door Anyz geschreven. Kee baai
JE LEEST
trying to escape???
FanfictionAnyz, Bloem en de squad lopen naar de Hema om jellybeans te halen. Als ze er zijn zien ze een man staan met een bord met erop '1000 euro te winnen' ze halen de jellybeans en lopen erheen. De man vertelt hun dingen en ze werken mee. Wat er dan gebeur...