POV Link
Ik laat Harm weer los, en kijk hem aan. Ergens ben ik me er vaag van bewust dat Anyz wat tegen ons zegt en dat ik een overbezorgde moeder lijk te zijn, maar dat doet er niet toe.
Ik kom pas bij positieven als Harm op Anyz reageert: 'Sorry, ik zal het niet meer doen.'
Waarschijnlijk is dit weer zo een heel sarcastisch gesprek wat je heel snel met Anyz hebt, maar goed. Ik sta op en help Harm om vervolgens ook op te staan. Daarbij raakt zijn hand mijn bast, en om de een of andere reden vind ik dat heel fijn.
Het is helaas al snel over, want Harm en Anyz lopen al weer naar de volgende worst. Ik hobbel snel achter ze aan, en ik zie dat de volgende worst vol zit met een nieuw, groter en bovenal sterker soort bacterie.
Ik pak mijn zwaard vast, en storm op de bacteriën af. Ze komen ongeveer tot mijn heup.
Ze zijn gekleurd in een soort vieze geel-oranje kleur, en als je ze doormidden snijdt spuit er een bruine, stinkende smurrie uit. Ik kijk er even walgend naar, en voel dan een pijnlijke steek in mijn been. Ik schreeuw, en zak er vervolgens doorheen. Terwijl ik op de grond lig blijf ik om me heen meppen met mijn zwaard, want ik heb niet bepaald een doodswens.
Ik zie dat Harm en Anyz door hebben dat ik op de grond lig als een kronkelbig, en ze roepen voor hulp.
Even later komt Jeremy aanrennen. Hij pakt me bij de armen en sleurt me over de worstige grond mee, en samen gaan we weg van het epische gevecht met de bacteriën.
Jeremy rent een soort worstgrot met me in. Ik kijk naar mijn been, en zie dat hij volledig onder het bloed zit. 'Gaat het?' vraagt Jeremy. Ik wil knikken, maar dan krijg ik een enorme pijnscheut waardoor ik het uitschreeuw. Het lijkt genoeg te zeggen voor Jeremy.
Hij rent naar buiten, en even later komt hij terug met verband. 'Waar haal je dat vandaan?' vraag ik hem tussen twee ademhalingen door.
'Een EHBO-doos die ik heb gevonden.'
We zijn dus niet de eersten die in deze truc getrapt zijn..
Jeremy doet het verband strak om mijn been heen. Het knelt, maar ik vermoed dat het knelverband is.
Dan is het logisch.
Samen blijven ik en Jeremy zitten, en we horen de geluiden van het gevecht boven ons aan.Ja sorry dat het zo lang heeft geduurt, maar ik ben Anyz en ik ben het problemenkind van de wereld😂🙄
Volgende deel is weer van Bloem!🤞🏽❤️
Ohja, lees nog eventjes het prachtige gesprek tussen mij en Bloem hieronder, ik ben het schuingedrukte😂
En dan zeg ik nog maar 1 ding en dat isLater later!💚
GA EENS DOOR MET SCHRIJVEN PIK
SORRY BLOEM IK GA AL BEZIG MAAR IK BEN EEN LUI KIND D:
JA JEEEEZUS
SORRY BLOEM IK GA AL VERDER MET SCHRIJVEN
JA DOE DAT MAAR
DOE T VANAAF XOXO
JA MERK HET XOXO
Dit laten we toch wel staan he?😂
Ja was ik al van plan HAHAHA😂
JE LEEST
trying to escape???
FanfictionAnyz, Bloem en de squad lopen naar de Hema om jellybeans te halen. Als ze er zijn zien ze een man staan met een bord met erop '1000 euro te winnen' ze halen de jellybeans en lopen erheen. De man vertelt hun dingen en ze werken mee. Wat er dan gebeur...