Pov Anyz
Ik ben ook al boven aangekomen en heb ook de brief gelezen. Ik voel heel veel dingetjes aan mijn voeten knabbelen, ik kijk naar beneden en zie allemaal kleine rare beestjes met boze gezichten. Oke dat zijn dus de bacteriën? Ik heb mijn zwaard beneden laten liggen, had niet bedacht dat ik die nodig zou hebben ik moet weer helemaal naar beneden klimmen. En om even naar beneden te klimmen EN weer omhoog kost weer drie kwartier.
Pov Bloem
Ik heb al best veel bacteriën bestijd. Wat best raar klinkt. Maar het is wel waar. Ik hoop dat ik ooit nog terug kom om jellybeans te eten. Ugh ik dacht dat ik deze worst al bestrijd had. Niet dus. Ik hak nog een paar bacteriën door en spring op de volgende worst en begin weer opnieuw. We hebben allemaal een eigen plateau met worsten. Daar moeten we bestrijden. Wat heel makkelijk klinkt maar niet echt is ofzo. Het is namelijk verdomd moeilijk. Je krijgt zo'n honderd bacteriën tegelijk op je af gestormd, en dat moet je bestrijden in 10 seconde. Uh ja lekker dan. Ik zag net Jer ook al onderuit gaan. Zag er wel leuk uit eigenlijk maar oke het is wel sneu. Hij moet ALWEER helemaal naar boven klimmen, wat weer eens een half uur duurt. Ik zie jellybeans liggen. Zal ik ze pakken? Nee oke dat kan ik niet maken. Dat is stelen. Alhoewel zij hebben me verkleind om dingen voor hun te doen. DAT IS OOK NIET OKE. Oke rustig, je krijgt er vet veel geld voor. Dus niet zeuren jij.
Pov Link
Ik word bijna vermoord door die dingen en dat meen ik. Niet normaal hoor ze eten me gewoon op 'AUW' hoor ik Harm schreeuwen voordat hij neer gaat. Hij ligt bewusteloos op de grond. Ik klim heel snel naar hem toe. Hij leeft nog wel maar het is niet heel goed ofzo. Shit man. Wat moet ik doen?! 'ANYZ?!' Schreeuw ik maar. 'JA?! WAT IS ER?' Schreeuwt ze terug. 'HARM LIGT HIER BEWUSTELOOS.' Schreeuw ik maar terug. Ik zie haar snel bewegen. Volgensmij komt ze hier heen. Ik denk het wel. Ja oke ze is er, 'help me alsjeblieft' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Ja oke uh wat kunnen we doen?!' Vraagt ze. 'Uh misschien even wachten tot dat ik wakker ben.' Zegt Harm. Ik schrik en knuffel hem. 'Hey rustig tijger, alles is goed met me.' Zegt hij geruststellend.
NIEUW DEEEEL OP JE MIK! sorry ik ben lui om te schrijven😂 maar he nieuw deeltje erbij en hupsakee uh ja volgend deel is weer voor Anyz dus ja doeg he. Xx Bloempjoes💋
JE LEEST
trying to escape???
FanfictionAnyz, Bloem en de squad lopen naar de Hema om jellybeans te halen. Als ze er zijn zien ze een man staan met een bord met erop '1000 euro te winnen' ze halen de jellybeans en lopen erheen. De man vertelt hun dingen en ze werken mee. Wat er dan gebeur...