POV Bloem
ik ren door alle bacteriën heen maar val, ik word helemaal belaagd door alle bacteriën. Ik kan niks meer zien en alles word zwart.
POV Joost
Ik kijk rond of ik iedereen nog zie. Ik zie Jer en Anyz daar op de grond zitten. Harm en Link zijn aan het vechten maar ik zie Bloem nergens. Ik zie 1 bult van bacteriën en het lijkt wel alsof er iets onder zit. Ineens dringt het tot me door. Bloem is daaronder. Fuck. "IEMAND PLEASE HELP! BLOEM IS BELAAGD DOOR DE BACTERIËN!" Ik zie Jer opstaan en naar me toerennen. Ik wijs naar de bult en samen worstelen we ons een weg naar Bloem toe. We slaan alle bacteriën van de bult af en trekken Bloem eruit. Jer beschermt ons van alle bacteriën en ik probeer Bloem wakker te krijgen. Ik krijg haar maar niet wakker en Jer krijgt het zwaar. Dus ik stelde voor dat we omruilen. Dus nu vecht ik tegen alle bacteriën. Ik hak nog wat koppen eraf en dan hoor ik iemand hard hoesten. Ik kijk om en zie dat Bloem wakker is. "Hoe de hell heb je dat voor elkaar gekregen?" Vraag ik aan Jer. "Uhmm mond op mond..." ik zie dat Jer rood word. "Om iemand te redden is daar niks mis mee hoor." Stel ik hem gerust. Hij bloost al een stukje minder. Aka, we hij kan weer doorgaan. "Jer je kan wel gaan. Ik regel dit wel verder." Hij knikt en staat op. Zullen we hier ooit nog uitkomen? Ik weet het allemaal niet meer. Ik sla alles om Bloem heen weg en ga naast haar zitten. "You okeh?" "Uh ja, ik kan wel weer verder denk ik." "Blijf nog maar even zitten. Ik sla alles om je heen wel weg." Het worden er steeds minder en minder. Kunnen we dan toch alles bestrijden?
POV Anyz
Ik kijk nog even om me heen. Ik zie een stuk minder bacteriën dan voorheen. Komen we hier dan toch nog uit?
POV Harm
Ik sta op en ren naar een van de laatste worsten. Ik sla wat om me heen en zie dat het steeds minder word. Ik spring naar de volgende worst en sla overal de kop vanaf. Ik zie Bloem alweer aan de andere kant van de worst bezig zijn. Ik sla nog wat bacteriën dood en ren naar Bloem toe. "Merk jij ook dat het steeds minder word?" Vraag ik. "Ohja zeker. Alleen die worst moeten we nog." "nou waar wachten we dan nog op?" Zeg ik terwijl ik haar mee trek. Al snel staan we met zijn zessen op de worst. Iedereen pakt een kant en slaat om zich heen. Ik pak mijn zwaard snel en doe hetzelfde. Al heel snel zijn we klaar. Wait. Hebben we nu alles verslagen? Zijn we dan echt klaar? "Guys, we did it." Zegt Anyz terwijl ze haar armen in de lucht gooit. Ik voel iets veranderen. Ik word weer groter. Ik groei weer. Iedereen groeit weer. WE DID IT!
Yodieyo :)) nee het boek is nog niet afgelopen. Dat heb ik zojuist bedacht. Volgensmij hebben we een halfjaar niet geüpload ofzo... but, hey here we are :)) xx Bloem
JE LEEST
trying to escape???
FanfictionAnyz, Bloem en de squad lopen naar de Hema om jellybeans te halen. Als ze er zijn zien ze een man staan met een bord met erop '1000 euro te winnen' ze halen de jellybeans en lopen erheen. De man vertelt hun dingen en ze werken mee. Wat er dan gebeur...