1.Cunoştințe

68 7 4
                                    

Hey, ma numesc YoonMi si am 18 ani. Peste o luna implinesc 19.Ura.

Era ora 6:45 cind imi suna alarma telefonului.Ma trezesc somnoroasa din pat si sting telefonul.Era ultima zi de scoala, asa ca trebuie sa mai rezist o zi.Imi fac un dus si ma imbrac intr-o rochie albastra cu linii rosii si intr-o pereche de pantofi pe platforma de matase cu floricele rosii pe ele.Ma cobor jos iar acolo mama imi prepara micul dejun.
- Buna dimineata scumpo!
-Neata mama!
- Te duc eu la scoala? Ma intreaba in timp ce imi pune micul dejun in fata.
- Nu este nevoie, ma voi duce pe jos.
- Ok! Succesc la scoala.
- Mersi, si tie la fel.

Mi-a pregatit clatite cu miere si o cana mare de ceai, maninc repede si ma pornesc spre scoala. Ajunsesem la scoala pe la 7:45 asa ca am hotarit sa ma duc pentru putin timp in parcul de altaturi. Era ora 8:10 minute cind voiam sa intru in scoala dar o voce cunoscuta ma opreste:

-YoonMu stai! Spune cea mai buna prietena a mea, Myra.
Am asteptat putin pina sa vina linga mine ca sa vorbim.
- Buna Myra, mi-a fost asa de dor de tine, nu ne-am vazut o luna. Si cum a fost in vacanta?
- A fost super tare!
Ring ring ring.A sunat pentru ora si ne-am dus fiecare spre clasele noastre.
Noi suntem clase paralele.
Primele ore au trecut repede, in pauza am plecat cu Myra spre cantina. Cind ne-am asezat pe scaune a tipat putin.
- Ce sa intimplat ?!spun eu putin agitata
- Am o veste BOMBA!
- Ce este? Spun eu entuziasmata
- Mama mi-a trimis tocmai un sms unde imi scrie ca a putut face rost de bilet spre Koreea!
- Awwww, felicitari!
- Mersi! Mama ta ce a mai zis, iti da voie si tie in Korea?
- Mnu imi da voie...a spus ca e prea departe de California《am uitat sa mentionez ca traiesc in California》.
- Pacat...o sa imi fie tare dor de tine cit timp o sa stau acolo.
- Dar cind te duci?
- Poimine.Spune ea putin trista
- Lasa ca o sa vin in vacanta la tine... o sa vad poate pina la urma mama o sa imi dea voie
- Sa speram.
- Atunci tu azi vii la mine ca sa facem petrecere de ramas bun?
- Desigur.
Ultima ora a trecut la fel repede, dupa sa facut careu cu toate clasele unde profesorii au vorbit si ne-au urat vacanta placuta si alte lucruri plicitusitoare.
Dupa ore:
Ajung acasa si imi arunc geanta pe canapeaua din sufragerie, pe masa era un biletel unde mama imi spune ca e  in magazin.
O sun pe Myra sa o intreb cind vine dar cineva suna la usa. Deschid usa iar acolo statea Myra cu mama si cu un tort in mina.
- Pentru ce e tortul?
- Pentru petrecerea de rams bun YoonMin, bineinteles.
Dupa ce am stat cu mama si cu Myra la masa si am mincat cite o felie de tort si o cana de ceai, tata ma sunase sa vorbeasca cu mine.
Conversatie cu tata:
- Buna YoonMin!
-Buna tata, ce mai faci?
- Bine, am vrut sa te intreb daca tu cu mama ati vorbit despre plecarea ta in Korea?
- E inutil tata, stii bine ca mama nu o sa ma lase nici in ruptul capului sa ma duc.
- Pacat... eu deja am facut rost de bilet.
- Poftim?! Cum? Unde? Cind? Sunt asa fericita
- Eu am sa incerc sa o conving pe mama ok?
-  Da?!Pe ce data ai cumparat biletul?
- De ziua ta chiar, pe 18 iulie.
- Omg tata multumesc mult.
- Pentru putin scumpo, acesta este cadoul tau de ziua ta de nastere!
- Multumesc mult! E cel mai frumos cadou.
- Bine atunci YoonMin vom mai vorbi acum trebuie sa ma duc la munca.
-Ok si eu trebuie sa ma duc la Myra si la mama.
- Pa!
- Bye tata!
Conversatie incheiata.
Ma duc la mama si la Mya,ele stateau si discutau, rideau.
Mama ma intrebat ce am vorbit cu tata.Dar eu nu am vrut sa ii spun.

Cum credeti ce ii v-a spune Lisa mamei sale?

696 de cuvinte.E primul capitol asa ca primul intotdeauna nu este foarte reusit.

Give me wings to flyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum