Muerta bu duyduğu sesle ilkildi. Hemen ardından başını sağa, sola, önüne ve arkasına çevirdi ama hiç kimseyi bulamadı. Hiç kimseyi bulamayınca ise bağırmaya başladı.
"Siz kimsiniz ve adımı nereden biliyorsunuz"(Muerta İnfierno)
Bunun ardından da duyduğu sesten daha farklı olan bir ses duydu.
"Bağırmana gerek yok seni çok iyi duyabiliyoruz." (ses)
Muerta bu sesi duyunca içine bir rahatlama geldi. Bunun sebebi bu sesin sanki bir tanrıça dan gelmiş gibi güzel olmasıydı.
Muerta bu sesle rahatladıktan sonra bir süre derin nefes aldı ve sakin bir şekilde konuşmaya başladı.
"Siz kimsiniz ve benim zihnimden nasıl konuşuyorsunuz."(Muerta)
"Bu seni ilgilendirmez."(ses)
"Nasıl ilgilendirmez. Eğer beni ilgilendirmeseydi benimle konuşmazdınız. O yüzden bana doğru düzgün cevap verin."(muerta)
Muerta bunu söylerken sesi hafiften yükseldi ve sanki amir veriyormuş gibi bir tonda konuşmuştu. Buda sesleri kızdırdı ve Muerta ya şunu söyleyerek dayanılmaz bir baş ağrısı yaşattılar.
"Sana sesini yükseltme dedim. Eğer tekrar yapacak olursan senin kafanı patlatacak kadar ağrıtırım."(ses)
Muerta bu sesi duyar duymaz hemen başını tuttu ve yere çömeldi. Yerde çömelmiş halde dururken acıdan doyalı gelen iniltiler çıkarıyordu.
Normalde böyle bir acı çektiğinde çığlık atması gerekirdi ama acı o kadar fazlaydı ki çığlık bile atamıyordu.
Bu acı 10 saniye sürdükten sonra bitti ama bu acının olduğu zaman Muerta için yüzyıllar gibiydi. Tam Muerta bir nefes alacakken zihninde yine o sesi duydu.
"Şimdi artık sesini yükseltmemen gerektiğini anladıysan şu yatağa uzan ve gözlerini kapat seni yanımıza çağrıcaz."(ses)
"Hey siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz da bana emir veriyorsunuz."(Muerta)
Muerta nın bunu demesiyle baş ağrısı çekmesi bir oldu.
Baş ağrısının geçmesiyle tekrar sitem edecekken daha önceki baş ağrılarını hatırladı ve bundan vaz geçti.
Direk ardından yatağa uzandı ve derin bir nefes alarak gözlerini kapattı. Bir süre sonra herhangi bir şey olmadığını düşündüğünde ise gözleri açtı.
Açtığında ise neye uğradığını şaşırdı. Önünde tanrıça ları bile kıskandıra bilecek güzellikleri olan üç tane kız vardı.
Bunlardan biri kırmızı saçlı kırmızı gözlü başkalarının tabiriyle 90 60 90 bir vücudu vardı. Yüzü sanki binlerce yıl boyunca en iyi sanatçılar tarafından defalarca düzenlenmiş gibi güzeldi. Bakan kişi ister kız olsun ister erkek tekrar bakmak isterdi.
Normalde böyle bir güzelliğe sahip birini görmek imkansıza yakınken o kızın yanında ki diyer iki kızın o kızdan aşağı kalır bir yanı yoktu.
Bir diyer kız ise beyaz saçlı mavi gözlü loli vücutlu ama aşırı tatlı olan bir kızdı. Herhangi bir canlı bu kıza bir bakış attığında onu hertürlü kötülükten koruma isteği doğar ve bu kızı en saf halinde bırakmak için elinden gelen herşeyi yapardı. Bunların arasında tabikide Muerta da vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demolición - Yok olmuş soyun son varisi
FantasyMuerta İnfierno kapıda bulunan bir bebekti. Muerta İnfierno 2 yaşındayken babası 6 yaşındayken de annesini kaybetti. Annesi ölünce Muerta çığlık atarak bayıldı ve tam 1 gün boyunca baygın kaldı ve durmadan hiç kimsenin anlamadığı şeyler sayıklayıp d...