7.Kapitola

909 37 15
                                    

Ó, kéž by snem můj mladý život byl!
Můj duch by se z něj dříve nevzbudil,
než věčnosti svit přinesl by ráno.
A být jen trýzní bez naděje, ano,
byl by sladší nad chladný bdění klid pro toho,
jehož srdce musí býti
 bylo vždy na této zemi milé bludištěm vášní od své první chvíle.  

   -Edgar Allan Poe 

Tord. POV. 

 !! NSFW !!

Co nejvyšší rychlostí  jsem odemykal dveře zatím co mě Tom obdarovával chtivými polibky, Chtěl mě neskutečně moc, a já jeho možná ještě víc. Dveře jsem rozrazil a svými zády zabouchl, Thomase jsem si přitáhl za boky k sobě a hladově ho líbal a jednou ruku mu stiskl zadek. Nikdy jsem ho nechtěl víc. "vyšukám z tebe duši" moje vlasy podtrhly perfektně můj ďábelský úsměv. Dravě jsem mu sundal mikinu včetně trika, on na oplátku mě a já mu pomohl. Ruku jsem položil na dveře za ním jako by chtěl utéct. a věnoval se jeho krku kde jsem po nelezení slabého místa trýznivě a vášnivě dělal cucfleky. On jen položil své ruce za můj krk a do vlasů. Sténal slastí a to ve mě probouzelo ještě větší vzrušení. Zkousl jsem mu slabé místo a on vydal bolestivý sten. Chtěl jsem si s ním ještě chvilku hrát.  Jednu ruku jsem mu zabořil do kalhot. "T-torde-" Už musel být napjatý. Ušklíbl jsem se tohle si užiju . Nadzvedl jsem si ho, Tom si omotal kolem mého pasu nohy přesně jak jsem chtěl. Dravě jsme se líbali a já ho nesl do ložnice. Ležel na měkké posteli pode mnou. Zíral jsem na něj, na jeho dokonalé tělo, oči, celý je naprosto perfektní. "N-na co tak koukáš?" Cukl jsem ssebou a s úsměvem jsem mu odpověděl "víš je to jako by se všechny mé Heati sny vyplnily." Než stihl jakkoliv zareagovat Přisunul jsem si ho k sobě a bezoptání do něj tvrdě vnikl. Zasténal hlasitě a to mě motivovalo.
 "A-AH. T-TORDE- B-bože!"
 Tiše jsem vzdychal
"ještě jsem a-ani nezačal"
 Vydechl jsem těžce a naklonil se k němu abych ho umlčel francouzákem. Sténal mi do pusy a já do něj narážel jak nejtvrději jsem to dokázal. 


 I přese všechnu agresi..bylo to krásné Miluji Thomase a nechci o něj znovu přijít. Jednoho dne si ho vezmu. a spolu budeme vládnout světu. 
 


(Omlouuvám se ale nejspíš teď nějakou domu ještě nic nevýjde, ale chtěla jsem vám napsat aspoň něco, Moc se na psaní necítím a mám teď toho dost. do konce příštího měsíce by měla vyjít plnohodnotná kapitola, ještě jednou se omlouvám.  Snad se napravím.)

(( omlouvám se za sprostá slova .,. ))


♥TomTord Together till the End [EW  CZ ]  ♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat