Tord. POV.
Uběhlo pár týdnů co mi Thomas harpunou málem prostřelil ruku, má ruka přes pár jizev se zdá být v pořádku,a moje část obličeje také
Jediné ,co nebylo "v poho" byla má hlava, co se to se mnou do háje děje! Říkal jsem si pro sebe když jsem se ponořený do myšlenek houpal na židli v mém pokoji. Ačkoliv to nevypadá.. já se s nimi měl dobře.. nehorázně mi chybí.. Do Prdele ! Tom a ten jeho sarkastickej humor.. jak věčně nasává vodku z té přenosné lahve. Po chvíli mi došlo že jsem se při té myšlence jak mi nadává do bastarda s lahví v ruce usmál. Měl ..měl bych se k nim vrátit ?, příjmuli by mne vůbec ? Mé hluboké dumání přerušilo klepání. "Jo ?" Řekl jsem již nacvičeným klidným hlasem, kdo jiný než můj věrný přítel Patryk "rudý vůdce Torde ?" Řekl velmi vážným hlasem "Víš že si tohle můžeš odpustit ? Stačí torde" na tváři se mi objevil úšklebek "no joo..napadlo mě když máme tenhle týden opušťák že bych mohl někam s Paulem zajít.. jaksi furt nevím kam..ALE NÉ ŽE BYCHOM NĚCO MĚLI ! Jen spolu už..Jako KÁMOŠI netrávíme čas.." nechápal jsem na co si ta tsundere hraje .. věděl jsem že spolu budou randit dřív než oni.. povzdechl jsem "co takhle kino ?"
Nejspíš zapomněl že hraje divadýlko na kámoše a ve tváři se mu vykouzlil úsměv " to je úžasný nápad! Vždy když se bojí je k sežrání !" Usmál jsem se " no joo hrdličko tak mi tu neoxyduj a běž za svou polovičkou" řekl jsem na zpět pobaveně "dík torde" zabouchl za sebou dveře. Chci se vrátit chybí mi..Rudou kavalérii mohu řídit i od tam tud ..teď ještě aby mě vzali zpět. povzdechl jsem a vytáhl ze šuplíku "60gb of Hentaii" Na Rozptýlení, s úšklebkem jsem se pustil do echm echm "čtení."woaaah Přes 300 slov o_o tak první kapitolu mám za sebou je o hodně kratší než jsem chtěla za což se omlouvám do příště to zlepším xD také tyhle poznámky budu psát jen výjmečně ,počítejte do předu se Sexuálním kontentem jestli k tomu někdo chová odpor jednoduše budu označovat konec a začátek ^-^ je tu i náznak shipu PaulxPatryk tak se nezlobte xD!
No nic Zůstaňte odhodlané housky ~♥
ČTEŠ
♥TomTord Together till the End [EW CZ ] ♥
FanfictionTord se vrátil ke svému starému já ale v hlavě mu furt vězeli jeho přátele především Tom, jednoho dne Tordovy myšlenky vybublají a on se rozhodne skončit s prací rudého vůdce. Potká znovu své staré přátele ,jeho zatajené pocity ke svému doposud úh...