Ik draaide me snel om en zag..
"Wauw je hebt precies een spook gezien heb je me niet gemist schatje". Ten eerste noem me geen "schatje" en uit de weg jij er staan 5 hoertjes op je te wachten. "Haha nog steeds die karakter jij he, je mist me he? Ik jou wel wist je dat? ". Ben je raar ofso je zit hier rustig met 5 meisjes, je weet niet wat te doen en kom je me hier achterna?? Laat me met rust en durf nooit meer in me buurt te komen vieze hond. En zo duwde ik hem hard met mijn schouder tegen zijn arm en verliet de wc. " wacht!" Ik negeerde hem en stapte verder naar Samii.
" Ik zei toch wacht waarom luister je niet!!?!?" En voelde zijn sterke hand op mijn arm. "Auww kreunde ik luid van de pijn" wat raak je me aan laat me los! Hoe durf je!? " schreeuw niet zo wil je aand.. Hij kon zijn woorden niet afmaken en zag hem al op de vloer liggen. Ik zag een jongen op hem springen en met schrik rende ik terug naar Samira die al lang achter me was. Samira wat is dit??? Vroeg ik bang. " Maher heeft je geholpen ik vertel je alles na dat dit gedaan is". Zonder iets te zeggen ging ik even zitten, opende ik mijn Koude Ice Tea en dronk het allemaal op. " Gaat het?" Hoorde ik en mannenstem zeggen. Ik knikte ja zonder naar hem te kijken uit schaamte. " Ik ben Maher, je zou me ook gewoon kunnen aankijken en bedanken ". Euhh.. dankjewel Maher.. "Graag gedaan ... haha Ahja hoe heet je eigenlijk?". Roumaysa maar je kan me gewoon Roumss noemen. " Goed Roumss, als je me nodig hebt ik zit achter jou daar bij die hoek". Euh ja dankje.. en weg was die. Draaide me hoofd om en zag Samii haar hoofd ze was me gewoon aan het uitlachen." Girl, ben je dan zo verlegen??". Tuurlijk is gewoon een onbekende jongen! Vertel me alles onderweg ik wil hier weg wollah nuuu. " We zijn hier maar 30 min". Het leek meer op 1 dag door die hond yallah zied ik blijf geen second langer. En weg waren we, zonder dat iemand het door had.Perspectief Samira
Roumss moet altijd naar wc en ik moet hier alleen blijven .. "Heyy, ben je Samira?". Van waar ken je mijn naam? " Was niet echt het antwoord dat ik terug verwachte maar ja, ik ken je van insta". Kan niet ik geef jongens geen tijd dus? " Dat weet ik zeker, je negeert me al 4 maanden dus wou eens zien of je het in het echt ook kan. " Ouw.. Haha.. ( G ik schaamde me dood toen ik dat hoorde en zeker als ik hem aankeek.. hij is zo knap) "Mag ik hier zitten"? Euh Jaa. "Sow, ben je alleen hier?". Neen ben met mijn beste vriendin ze is even naar de wc ze komt zo terug. " perfect mijn neef is hier ook". Hoezo perfect? " Chi Dubbeldate ofniet?". Hahaha aan wat je denkt.. ik maakte mijn woorden nog niet eens af en zag Roumss schreeuwen en stond op. " Ohnee das mijn vriendin! " Maher help haar is niemand moet je vriendin aanraken wollah die gast zal zien"..
~ Ondertussen bij Samira's kamer
"Gaat het schat?" Ja, ben gewoon even niet in de mood Pff daarom wil ik niet uitgaan die hond is overal. " Hij heeft chi pak rammel gekregen haha hij gaat niet meer in je buurt komen daar ben ik zeker van". Ahja, wie was hij zelfs? Je ging mij dat nog vertellen. " Wollah, nu dat ik me dat herinner hij heeft zijn naam niet eens verteld maar wel dat hij me 4 maanden lang stuurde via insta". Gooo op wat wacht je, ga je FBI onderzoek starten zoek alles, waar hij woont? Heeft hij vriendin ens.. "Geen zin, heb echt geen interesse als hij me weer wilt stalken zal hij mij wel sturen". Inderdaad, maar wollah dankje voor alles, dat je er altijd voor me bent en je bent niet alleen mijn beste maar ook mijn zussie 👭. En zo vielen we in slaap..
~ Next morning
"Goodmorning" riep Samii. Wollah je bent niet 100 tis kapot vroeg laat me is langer slapen. " Ah sta op luie zak, we hebben veel te doen vandaag!". Zoals wat?? " We gaan lekker shoppen want we hebben morgen een date!"
Hahaha wollah jij bent grappig, ale Goodnight.
"Ben je zeker roumaysa ik maak geen grappen je gaat nu opstaan ik tel tot 3". Tel tot 100 als je wilt, boeit me niet. "Okeyy, ( ik rende naar mijn badkamer, haalde een grote emmer en vulde het met ijskoude water). " 1... 2... EN 3.. wollah je wilt niet weten wat er was gebeurd. SAMIRAAAAAAAAAAAAAA "HAHAHAHAH en ik rende naar mijn badkamer en deed de deur dicht zo kon zij lekker naar beneden en de andere badkamer nemen". Ik hoorde haar nog mompelen en de kamer verlaten.. mskina Iwah ze wilt niet luisteren hee. But I still love her.Perspectief Roumss
Wollah Samira overdrijft Pff.. ik ben ook koppig ik kon ook gewoon opstaan maar mohim ik ga echt niet naar een date of What ever ik ga shoppen voor mijn eigen en Byee!
Snel nam ik een lekkere warme douche, smeerde mijn Coco bodylotion en deed ook wat Coco's olie tussen mijn haren. Ik kleed me snel aan en ging weer naar boven. Ik zag Samira staan en gunde haar geen 1 blik. En hoorde haar meteen lachen en moest weer lachen, kan echt niet zonder haar..
Zij besloot om het zelfde aan te doen we moeten wel altijd matchen, hebben we graag.
En zo.. namen we de lift naar de parking en een fotootje mag niet ontbreken.Omw naar the Mall..
( Vinden jullie het nu al leuk? Laat me weten hier onder in de reactie's )
Deel het aub en ⭐️.
JE LEEST
One of a kind
ActionRoumaysa is een 17 jarige meid die heel veel sabr heeft en weet hoe ze moeilijke situaties kan handelen maar kan ze wel deze grote probleem aan? Is ze wel veilig ? Kan ze wel terugkeren naar België?