Night out 🌚

327 15 11
                                    

Perspectief Roumss

Kan eindelijk rusten na zo'n lange dag ik heb een saaie leven maar liever saai dan de badgirl spelen vind ik. "Ringg Ringg" Samiii My only one" verschijnt er op mijn scherm.
"Heey houbbii alles goed???"  Heey baby Jaa Hmdl schat maar kan ik je morgen spreken ik ben echt moe ik ga n3ass ( slapen). " Neen kom op baee don't  leave me alone tis nog  niet eens 21u??" Haha ja ik weet maar voel me niet zo goed.. " Ga je weer beginnen fuck hem Roumss hij is zeker lekker met meisjes bezig nu en jij wilt gaan slapen om 20u56 funny" Pff je kent me zo goed.. " Tuurlijk ben je bestie voor iets, luister dan ga je aankleden ik sta binnen 1 uurtje voor je deur we gaan lekker uit!! Lady's night". HAHAH wollah je bent gek ik mag nu sowizo niet. 
"Zeg gewoon dat je bij mij komt slapen ik spreek je moeder wel zodra ik kom".
Okey.. zie je binnen uurtje. "Byee my loviee". Tuuut tuuut tuut..

~ 40 min later

"Roumaysaa bentii,Samira is beneden schiet op! " jaaa mama wacht 3 min ik zoek me hakken!" Kifash hakken??"." SEMHAAI IK BEDOEL SCHOENEN!!" Hmmmm..
Shit was vergeten dat me moeder het niet wist.. ik hou er niet van om te liegen.. maar zal het wel ooit vertellen kan geen kwaad. Snel ren ik naar beneden, plotseling mis ik 1 trap en val op me mond en eet de vloer op.. "HAHAHAHAHAHA WOLLAH DAS DE 100ste keer deze week" Ik zag hoe Samii filmde en lachte zich stuk.. " Ja Jaa kom snel in plaats dat je me helpt heks! Mohim mama ik bel je zodra ik ben aangekomen. " Isgoed benti (dochter) hou je goed". "Mwahh mama love youu".

~ 10 min later

"Roumss ik heb chii mooie kleedjes gekocht we gaan slayen vanavond en we gaan ook matchen". Hmmm girl let me see, en ben ook niet zeker of ik wil gaan vanavond stel je voor hij is daar met andere wijven.. en we horen niet echt daar weetje er zijn alleen hoertjes ens en playboys. " Luister dan schat, we gaan daar geen aandacht zoeken das al nummer 1 en FUCK HEMMMM I told yaa! Als hij je ziet moet je hem chi boze blik geven haha zoals altijd!". Mohim is goed voor 1 keer en stiekem heb ik er ook zin in beetje lachen met jou en alles vergeten. "Yess that's my girl, Komm snel we gaan ons omkleden!".

~ At the lounge

Wooww.. Samii kijk alle ogen branden op ons.. ik denk ik ga nu vallen chek die meisje haar ogen vallen bijna eruit en die jongen daar!!
" HAHHA Roumiii maak je geen zorgen dat betekent dat we slayen laat ze kijken HAHA ik lach me dood". Jaa je hebt gelijk mohim stap door babe ik zie daar een lege zitplek.

Perspectief Roumss
Woow.. ik schaam me dood hier ik zie alleen twerkende meisje. Zie deze jongens kijken hun aan met lust..  waloe schaamte. Ik ben hier gewoon om te lachen met mijn lieffie Samii en niemand anders! .. spookte er rond mijn hoofd.
Jaa je hebt gelijk stap door  ik zie daar een lege plek. Zei ik. Ik maakte grote stappen zodra ze niet lang naar me moesten kijken en dat vond Samii blijkbaar heel grappig HAHAH.. net toen ik weer wou omdraaien zag ik mijn ex daar met 5 meisjes?!? Kifash deze 5 meisjes vieze hond.. mohim zal me vermaken hier toch zit hij tegenover mij zal ik fun hebben!! Zei ik tegen mijn eigen.

Perspectief Samii
Ajawww je moest is zien hoe Roumss keek naar der ex ik heb haar nooit zo boos gezien ! Eindelijk kan ze zien wat voor hond dat hij is! Stiekem wist ik dat hij hier was maar wou der gewoon laten zien hoe hij in het werkelijk is en ze realiseert het ook nu ben trots op der!
Mohim we zullen nu even verder gaan..

"Roumss wat wil je drinken ze komen zo naar onze hoekje snel". Euhh pak maar Ice Tea Original. " Saaf Sgoed wil je zeker geen Red bull?". Neen je weet goed genoeg dat ik ben gestopt. " Isgoed zal ook Ice Tea pakken". Samii ik kom zo ik ga even naar de Wc safe? "Ja schat doe snel plss laat me hier niet te lang alleen, er zijn te veel engerds HAHAH".
Jajaaa geen zorgen.. en zo stapte ik snel voorbij mijn ex met een bitchface en phal ik stapte op een rode loper HAHAH.

~ 3 min later

Echt skeer hier er is niet eens warm water. Zei ik luid op. " Ja schatje inderdaad". Ik draaide me snel om en zag ...

( Wat vinden jullie der nu al van? Verder gaan?)
Let me know in the comments.
Deel het zo veel mogelijk en ⭐️.
Xxx

One of a kind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu