No trust

125 8 2
                                    

"Ewaa tortelduifjes waar zaten jullie?" Riep Samira lachend toen ze ons zag aankomen. "Even wat gesproken "zei Maher met en knipoog. Ik keek hem raar aan en rolde met mijn ogen en stond op en verwisselde van plaats zodat Ziad terug naast Maher kon gaan zitten. Wat beter voor me was. Ik ben helemaal niet jaloers maar voel me nog niet comfortabel met hem of Ziad eerlijk gezegd.. iets klopt niet maar ik kom er wel achter. Naar waar gaan we nu? Zei ik met 0% trust gevoel ik wou zo snel mogelijk naar huis gaan hopend dat deze nachtmerrie voorbij vloog.. Jullie denken zeker waarom ik zo denk? Ik zal het eens vertellen. Toen ik in de auto zat viel mijn gsm op de grond omdat hij super snel reed dus vloog die naar achter. Hij moest vervolgens stoppen bij een tankstation dus stond ik op en begon mijn gsm te zoeken onder de autostoelen. Toen voelde ik iets en schrok en stond met een ruk op! Ik keek goed en zag gewoon een zwarte pistool.. ik wist niet wat ik moest doen??! Weglopen of blijven zitten.. ik wou huilen en vroeg allah swt om mij uit deze nachtmerrie te halen! Had niet eens de kans om na te denken of iets te doen want ik hoorde zijn stem al zeggen "Wat doe je daar" ik keek hem aan en zei snel "Mijn gsm is gevallen en kan die niet vinden.." "Oh, ik help je wel even, en waarom tril je zo? Heb je het koud?" Euh,neen ik voel me gewoon niet goed, kunnen we snel zoeken en vertrekken naar Samira en Ziad? "Is het dan zo saai om met mij te zijn?" Zei hij met een frons op zijn gezicht. Ik werd bang en zei "Helemaal niet! Je bent een leuke jongen hoor en.. "Bzzzzt Bzzztt" oh hier mijn gsm! Zei ik opgelucht. Ik nam snel op. "Hallo met wie spreek ik?" Met mij hmara Samira, waar blijven jullie? "Wij komen der zo aan..., ik stuur je als we er bijna zijn." Wat is er met je? Je klinkt raar?" Helemaal niet geen zorgen. " zeker wollah ik hoor het aan je stem" Nene ik stuur je als we er bijna zijn goed? " Isgoed beslama hbiba" beslama.. diep van binnen wou ik alles snel vertellen en vliegen naar huis. "Wat zei ze?" Vroeg Maher. Ze zei dat we terug moeten komen dus fastaa zei ik lachend maar van binnen meende ik het zwaar. Toen kwamen we aan en blabla dat gebeurde dus.. Wat moet ik nu denken van hun he? Echt dom van me is logisch toch zulke jongen ontmoet je vaak in de club of lounge. Dat is het geval nu ook. Samira maakte me wakker van me gedachten en vroeg weer of het met me ging. "Gaat het met je schat?"Ik vertel je alles sebiet fluisterde ik. "Wat fluisteren jullie daar"zei Ziad.. "Waloe maak je geen zorgen niks over u se als je dat denkt." Hmmm meisjes he.."

Aangekomen bij Pathé

"Welke film willen jullie zien?"vroeg Maher. Ik wil eerlijk gezegd alleen maar naar huis zei ik luid op. "Waarom wat is er je doet al hele dag raar?" Gewoon ik voel me niet zo lekker en heb buikpijn. "Kom eens even mee" Naar? "Kom gewoon!" Ik schrok en volgde hem en gaf een blik aan Samira maar ze snapte mijn teken niet! Naar waar breng je me?? "Niet te veel vragen stellen volg me gewoon." Zuchtend volgde ik hem, ik was niet eens bang. Ik zag van ver dat er een apotheek om de hoek stond en dacht na.. so sweet hij wilt gewoon medicijn halen voor me haha, maar toch ga niet vergeten wat ik heb gezien vandaag dus focus je! "Als je van plan bent om naar de apotheek te gaan dan hoeft het niet want ik voel me goed ik wil gewoon naar huis." Oke stop even. Ik keek hem raar aan en stopte. "Wat is er met jou opeens??" Niks ik voel me gewoon niet goed wat begrijp je er niet aan? "Hmmm.. geloof het niet maar als je zo graag naar huis wilt gaan is het goed ik breng je wel" ik zei niks en draaide me om terug onderweg naar Pathé om afscheid te nemen van de rest. Hij weet zeker waarom ik zo doe en wilt niet eens zeggen waarom hij een fucking wapen in zijn auto lag! Ugh daarom wil ik nooit daten of whatever ik vertrouw boys niet.  ...

Home

"Lieverd we moeten we hebben geen keus en jij moet mee! Ik accepteer geen neen!! ..

One of a kind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu