Louis Vuitton - 11

1.6K 223 10
                                    

Ležel jsem zpátky na hotelovém pokoji v měkké posteli s pohledem upřeným na bílý strop.

Přehlídka je už zítra a já začínal být pěkně nervózní. Když půjdu po molu, pohledy všech budou soustředné na jen na mně. Co když něco pokazím nebo zakopnu? Vždyť si tam utrhnu pěknou ostudu. Při troše štěstí se to nedostane do Korey.

Je to mezinárodní módní veletrh ukončený přehlídkou. Je téměř stoprocentní, že se to rozkřikne. Proč jsem se na to vůbec upsal. Vždyť pořádně nevím, co se na takové přehlídce dělá. To se jen projdu, otočím a půjdu zpátky?

To ale nebyla jediná věc, které jsem se obával.

V hlavě jsem neustále slyšel Yoongiho slova. ,,Park Jimin přistižen se svou přítelkyní v jedné z pařížských restaurací. Můžeme jej očekávat na letošním módním veletrhu?"

Co když tam opravdu bude? A pokud ano, co když tam bude i ta jeho Maemi? Nedokážu tam jen tak stát, aniž bych se rozběhl jeho směrem, pevně jej objal a políbil ty sladké rty. Jenže to si nemohu dovolit. Jimin už není můj. Pokud mým vůbec někdy byl. Je tu možnost, že si mě třeba už ani nepamatuje. Přece jen to bylo už pár měsíců. Za tu dobu už jistě zapomněl na nějakou trosku, kterou viděl jednou v životě.

Namjoon měl Jina, Yoongi Adele, Hoseok Claire, Jimin Maemi. A já? Já byl sám. Nebyl tu nikdo, pro koho bych byl nějak důležitý. Všichni měli někoho, na kom jim záleželo víc než na mně. Možná bych jim chyběl, ale brzy by je ten smutek přešel.

Kdybych o to řekl Jinovi, jistě by se mi to snažil rozmluvit, i když sám moc dobře ví, že je to pravda. Nejsem zase až tak důležitý. Jistě by můj "odchod" snášel líp než ten Namjoonův.

Radši jsem zatřásl hlavou a posadil se, abych zahnal takové myšlenky. Musím začít přemýšlet více pozitivně, nebo to se mnou neskončí dobře.

Podobné myšlenky na mě poslední dobou přicházely více a více. Netušil jsem, jestli se s tím mám někomu svěřit, či to za chvíli přejde, a tak jsem to v sobě držel. Je šílené, jak strašně vás může láska zničit.

***

Fakt se snažím vydávat často, ale ta škola ;-;

Louis Vuitton// k.th. x p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat