Louis Vuitton - 23

1.4K 169 17
                                    

Ruku v ruce jsme s Jiminem procházeli jednou z klidnějších ulic Paříže a kochali se těmi nádhernými budovami, od který se odrážely zlatavé paprsky zapadajícího slunce.

,,Chce se mi brečet," špitl jsem a hlavu položil na jeho rameno. ,,Všechno je teď tak perfektní. M-mám strach, aby se to nepokazilo. Nevím, co bych dělal, kdybych tě podruhé ztratil."

,,To se nestane, neboj," uklidnil mě a palcem přejel po hřbetu mé dlaně. ,,Nemám v plánu nikam odcházet, sám bych bez tebe být nechtěl, TaeTae."

Vtiskl jsem mu polibek na tvář a spokojeně vydechl. ,,Jsem tak strašně šťastný. N-nevím, jestli mi někdy bylo líp."

,,Aw," zastavil se a pevně mě objal, ,,jsi sladký. A klidně plakej, baby. Vidím, jak to zadržuješ." Pohladil mě po zádech.

Usmál jsem se a tiše vzlykl. ,,Právě jsem v Paříži, o-objímám tě a v ruce mám tašku plnou sladkostí. Co může být l-lepší?"

,,Z těch sladkostí bych se tolik neradoval," zasmál se, ,,nejsou přece pro tebe."

,,Shh, můžou být mé, když budu chtít," políbil jsem jej na spánek a zavřel oči.

,,Teď jsi zněl jako nějaký fuckboy, co by rád dostal každou dívku," uchechtl se Jimin.

,,Stačíš mi ty," vyzvedl jsem si jej do náruče, ,,a možná polovina těch sladkostí."

Rozkošně zasmál a ruce mi spojil za krkem. ,,To jsem rád." Hlavu si položil na mou hruď a zavřel oči. ,,A takto půjdeme až do té restaurace, že?"

,,Můžeme," věnoval jsem mu ten nejsladší úsměv a políbil jej na čelo, ,,jsi lehoučký. Opravdu si tě musím vykrmit. Chci, abys měl ty rozkošné baculaté tváře a prstíky~"

,,Dobře, dobře," zašklebil se. ,,A můžu vědět, proč chceš, abych měl baculaté prsty?"

,,Protož-" ihned jsem zmlkl a podíval se na něj. ,,Jimine."

Nechápu, jak jsem si mohl myslet, že je nevinný. Vypadá jako andílek, ale abych se přiznal, nechci vědět, na co tak normálně myslí.

,,No co," zaculil se, ,,jen musím říct, že mi ty baculaté prsty malinko chybí. Bylo to úžasné."

S rudými tvářemi jsem odvrátil pohled a opatrně jej postavil na zem. ,,J-jo, jsem rád, že sis je užil, ale teď už radši pojďme najít tu restauraci, ano?"

,,Co tak najednou?" Vyšpulil rty. ,,Snad se nebojíš, že se ti v kalhotách udělá těsno, když budu pokračovat." Tiše se zasmál.

Můžete mi prosím říct, co jsem komu udělal?

,,Jo, uhodl jsi," zamumlal jsem a vzal jej za ruku, ,,takže teď změníme téma a půjdeme, dobře?"

Naštěstí toho nechal a zbytek cesty do restaurace probíhal celkem v klidu. Smáli jsme se, občas se políbili, nebo vyfotili.

Po dvaceti minutách bloudění jsem konečně našel tu restauraci, kam jsem Jiminieho chtěl vzít.

Byla plná nejrůznějších květin a osvětlení tvořily jen svíčky a drobná světýlka. Vypadalo to tak kouzelně.

(pro lepší představu těch světel xd)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(pro lepší představu těch světel xd)

I Jimin na to koukal s pootevřenou pusinkou a rozhlížel se kolem. Vypadal, že se mu to místo líbí.

,,Je to tu hezké a útulné, že?" Vydechl jsem a usadil se k jednomu ze stolů. ,,Na internetu o tom psali jen hezké věci."

Přikývl a věnoval mi úsměv. ,,Je to nádherné, Tae. A t-ten fakt, že jsi hledal nějaké hezké místo, kam mě vzít," vydechl. ,,Jsi tak sladký~"

,,To nic," pohladil jsem jej po tváři. ,,Chci pro tebe jen to nejlepší."


stihla jsem to! xdd

la "funny" historka z pátku;

Abych vás uvedla do situace – už tak půl hodiny ležím tak na zubařském křesle u ortodontisty, pusu roztaženou nějakým plastem a prsty toho chlápka (který jakože nevypadá vůbec špatně, i když mu je tak 38...jsem divná, souhlasím) v puse.
Po těch čtyřiceti minutách jsem tam skoro umírala nudou a fakt jsem se potřebovala něčím zabavit.
Tak jsem si v duchu začala dělat strandu ze všeho, co ten ortodontista řekl. (ten týpek mluví děsně vtipně. vždycky tak protahuje "jooo").
Tak si tam tak povídal s tou asistentkou, co bude dělat o víkendu, blah blah...a pak přišlo to jeho známé "joooo".
Kláře, která tam ležela naprosto znuděná a zoufalá po jakéhokoliv zábavě, se vybavilo jediné; JOOOOO, KDO ŽIJE V ANANASU NA DNĚ MOŘÍ? SPONGEBOB SQUAREPANTS!
V ten moment bylo opravdu těžké se nesmát.

Skoro jsem toho chlápka kousla.
...ale co, nemá mi strkat prsty do pusy.

Louis Vuitton// k.th. x p.jm.Kde žijí příběhy. Začni objevovat