Mari pov:
După o lună,eu cu Adrien am inceput sa avem o relatie foarte frumoasă.
Am avut 3 provocari de la Alya:
1-Să îl sărut pe Adrien.
2-Sa dorm cu el o noapte(In acelasi pat)
Si:
3-Sa ma dezbrac in fata lui Adrien in lenjeria intimă (in care el sare pe mine si ma sărută apoi coboară pe gât dar am reusit să scap)Într-o dimineață ma trezesc din cauza unei bătăi in geam. Ma trezesc foarte greu si ma duc sa vad cine este. Era Motan Noir. Îi deschid sa vad ce vrea.
M:Ce vrei???? M-ai trezit din somn...
MN:Am venit sa vad ce face prințesa mea!!!!💋
M:Nu sunt prințesa ta,ci a lui Adrien.
MN:Dar si eu te iubesc.
Si intra in camera mea sa ceara voie.
M:Te rog pleaca. Dacă nu pleci îi chem pe părinții mei.
MN: Bine dar înainte să plec vreau sa fac ceva... Ca doar de asta am venit...
M:Ce ????? Spun eu speriată.
MN: O sa vezi...
Si vine spre mine,ma lipește de perete, se apleacă spre mine si (Ce sa credeti...) ma sărută, dar eu incerc sa ma împotrivesc câteva secunde însă îi accept sărutul.
Simțeam că am mai sărutat buzele alea (acm 1zi 2).
După vreo 10-20 de minute își ia buzele alea moi, fine si dulci si ma ia si ma pune în pat. Ma uit in ochii aia verzi ca smaraldul câteva secunde si apoi ma sărută pe gât pana ajunge la bluza de pijama. In acel moment vine mama si spune:
MM:MARINETTTE!!! Ce faci cu Motan Noir????
M:Mamă!!!?!? Nu-i ceea ce pare... eu... eu...eu doar am.....mama sa nu-i zici lui Adrien despre asta ... Te rog.
MM:Bine dar spune ce faci cu Motan Noir aici .
MN: Eu sunt de vina... Am venit sa vad ce face,Si dupa ne-am sărutat vreo 20 de minute si apoi am pusă în pat se uita la mine ciudat si apoi am sărută pe gât pana la bluza .... Este vina mea... Va rog iertati-o.
MM:Bine cum zici tu dar Marinette ai grija... Adrien este iubitul tău.... Nu Motan Noir.
M:Bn mama.
După ce pleacă mama.
M:Este numai vina ta .... Dacă tu nu făceai asta...
MN :My love,te rog Adrien nu se va supăra.
M:De unde știi???
MN: Ăăă... Sunt un prieten bun cu el.
M: A da lasa ca vedem noi asta .
Imi iau telefonul sa-l sunt pe Adrien si Motan Noir spune :
MN: Nu domniță nu este nevoie... Lasă că eu am plecat noapte bună.Cam atât pentru azi.
Ne vedem maine cu un nou capitol cu scene 18+ ( mai multe decât atât).
CITEȘTI
💋A Secret To Hard To Find Out💋
FanfictionO fată pe nume Marinette este îndrăgostită nebunește de celebrul fotomodel Adrien Agrest. Ea este Buburuza,cel mai importand super erou al Parisului, dar ce nu stie ea este ca Adrien este Motan Noir ,un alt super erou, care este îndrăgostit nebuneșt...