Adrien povestește:
Domnul care mi l-a dat pe Plagg a spus că tatal lui Mary va fi de acord cu el... Sper sa fie adv.M:Ma duc la piata.
A:Bn... Dar ce iei?
M:Ceva ca să-ți fac ceva...
A:Nu inteleg...
M:Tu nu înțelegi niciodată...😂😂😂😂😁😁... Pa te iubesc... Si ma sărută(Bineinteles ca accept sărutul.)
A:Si eu... Ai grija de tine si de Emma ( Asa o va chema pe fata noastra(Asa a zis acel Deținător))
M:Bn...Marinette povestește:
Mă duc la piata ca să cumpăr niște ingrediente ptr mâncarea preferată a lui Adrien... Dar dupa ce ies din piata si merg acasă mi se pare ca sunt urmărită. Ma întorc si nu vad pe nimeni. Poate mi s-A parut. Ajung la masina si las lucrurile acolo spunandu-i șoferului ca mă duc sa iau încă ceva.Vanzatorul: Buna ziua! Ce doriti?
M:Un blat de tort.
Vânzătorul: Ok... 25.99 €.
M:Ok. Multumesc. La revedere!Ies din magazin...
???: Unde crezi ca pleci???
M:Cine esti??? Si ma întorc sa vad cine este. Acesta imi pune mana la ochi si la gura. Pana la urma eu leșin.Ma trezesc într-o cameră ciudata... Imi era frica... Sper ca Emma sa fie bn...
???: Ce bn ca te-ai trezit!!!
M:Cine esti? Dc m-ai răpit? Te rog lasă-mă să mă duc acasa. Adrien clar își face griji.
???: Adc nu stii cine sunt???
M:Nu...
???: Ia uită-te mai bn...
Atunci se pune în lumina.M:Jasper???? Ce... DC m-ai răpit???
J (Jasper): Ca sa intru tu....
Si atunci imi da o palma.
M:Au... DC ai facut asta???
J:Ca asa vreau. Esti a mea!!!
M:De cand???
J:Din a 8-a... Logic.
M:Eee. Aici te corectez. Nu mai sunt cu tine de la sfârșitul clasei a viii-a.
Imi pare rau. Am pe altcineva.
J:Pe cine???
M:Pe Adrien Agreste.
J:Pe urâtul ala de fotomodel???
M:SĂ NU-I MAI SPUI ASA.
J:Dc... Ce i sa-mi faca???? Muhahahaha.(Ras malefic)....Cam atât ptr acm.
Ne vedem in urmatorul capitol.
Sper ca va placut.
Va iubesc foarte mult.
Peste 2-3Parti veti vedea legatura cu titlul.
Voi face un nou capitol peste..........
15 minute....
CITEȘTI
💋A Secret To Hard To Find Out💋
FanfictionO fată pe nume Marinette este îndrăgostită nebunește de celebrul fotomodel Adrien Agrest. Ea este Buburuza,cel mai importand super erou al Parisului, dar ce nu stie ea este ca Adrien este Motan Noir ,un alt super erou, care este îndrăgostit nebuneșt...