A:Acm Marinette este suparata pe mine...
P(Plagg): Ba nu pe tine, ci pe Chat Noir.
A:Aduca eu...
P:Dar ea nu stie...Marinette povestește :
Daca Clasa vb numai despre asta... Ce or să facă părinții mei cand o sa afle...
T:Marinette... Nu mai fi asa îngrijorată...
M: Dar Tikki...* Nici nu termin de aveam de zis ca imi vine sa vomit.*
T: Marinette... Esti bine???
M: Da..Dar mi-a venit sa vomit... Asa dintr-o dată...A doua zi ma trezesc mult mai devreme ca de obicei...
T: Marinette... esti sigura ca esti bine??? Adc te-ai trezit mul5 mai devreme ....
M:Stiu Tikki dar sunt bn.
Mă pregătesc si pornesc la scoala dupa ce am mâncat 4 sandviciuri si o cana cu ciocolată caldă...
Al: Marinette...Esti bn???
M:Da Alya... Sunt bine l... Dar dc întrebi...
Al:Pari cam palidă la fata .... Si...
Mari esti bn .
M:Off... Da sunt bine stai linistit...Darek (Drk): Ce faci Marinette... Esti bine???
M: Da sunt.... Dc ma intreaba asta toata lumea...
Drk:Scuze... Hai ca incepe ora...
DP:Buna ziua copii...
Toți:Buna ziua!
DP:Marinette... Esti Ok... Esti cam palida la fata...
M:Da sunt bine.După 2 ore:
M:Doamna pot sa ma duc la baie ca imi vine sa vomit...
DP:Da poti...Marinette povestește:
După ce vomit ma spăl pe data si ma uit in oglinda... Chiar eram palidă... Oare Dc??? După 2 minute ma duc in clasa...
Al:Marinette pot sa-ti pun 2 intrebari???
M:Da Alya dar dupa ore... Ok??
Al:Da...După ore:
Al:Deci întrebarile:
1-Iti vine sa vomiti non-stop???
M:Da...
Al:2-Iti creste pofta de mâncare???
M: Doar putin... Deși azi dimineata am mâncat 4 sandviciuri ... Mai mult ca de obicei...
Al:Omg... Marinette sti ce se întâmpla cu tine??? Nu-ți dai seama???
M:Nu....
Al:Marinette... cred vei deveni mamă...
M:Ceee???
A:Ceeeeee???? Cu cine... Stai... Mari??? Cu cine???
M:Adrien...adv este ca... nu stiu cum dar... atunci când ... au cu.... Motan Noir... cred ca ... cred ca atunci....si...
Al:Marinette... trebuie să afli vine este...
A:Dar ce conteaza???
M: Adrien trebuie să afli cu cine o sa am in copil...
A:Dar...*Nici nu apuc sa spun ce aveam de zis ca Marinette ma ia in brate.
M:Adrien de data asta greșești... Trebuie să aflu cu cine voi avea un copil...Marinette povestește:
Ajung acasă si ma duc in camera mea unde pun in pat si ma gândeam daca sa-l sunt sau nu pe Chat Noir...Dar norocul era de partea mea.. Apare la fereastra... Ii deschid și-l poftesc înăuntru.
MN: Vai de mine My lady... Ce este cu tine???
M: Sunt bine...
MN:Dar ce ai???
M: Am aflat ca sunt... Cum să-ți spu9n... Tu o...o sa..o sa de i tată.
MN: Ceee? Eu??? Cred ca greșești persoana!!!
M: Nu Chat Noir... Tu esti cel cu care am facut sex acum 2 săptămâni...Si...
MN:Si Ce???
M:Trebuie să aflu vine esti.... Ca sa vad cu cine am in copil...
Mn: Dar domniță... Dacă .... Sunt cine pe care nu-l vrei in costum??
M: Vreau sa vad cine esti... Nu ma las.Si ma duc spre el ca să-i iau inelul, dar ma lipește de perete si ma sărută. Eu rup sărutul...
M: Ai înnebunit???
MN: Nuu... Doar am vrut să te sărut..
M:Eu voi deveni mamă cu o persoana pe care nu o cunosc... Si tu....
MN: Dar... Chiar vrei sa stii cine sunt???
M:Da..
MN:Bn atunci. Sunt... Iubitul tău...
M:Ce??? Adrien???
MN:Da... My lady...
M:Nu te cred... Nu te cred...
MN: Bn... Plagg detransformarea.
M:Adrien??? Tu esti cel cu care... Nu poti a fi fi ti cel cu care am facut sex si fel care va fi tatăl acestui prunc...
A:Pai... My lady... Sunt foarte bucuros că voi...* dar înainte de a termina ma ia in brate si ma sărută. Atunci ii accept sărutul si devine unul pasional....Cam atât ptr acm ne vedem peste câteva ore....
CITEȘTI
💋A Secret To Hard To Find Out💋
FanfictionO fată pe nume Marinette este îndrăgostită nebunește de celebrul fotomodel Adrien Agrest. Ea este Buburuza,cel mai importand super erou al Parisului, dar ce nu stie ea este ca Adrien este Motan Noir ,un alt super erou, care este îndrăgostit nebuneșt...