Fug de Motan Noir si ajung într-un loc sinistru... In spatele meu se aud niste pași... Ma întorc si cineva(nu stiu cine) imi pune în sac pe cap si ma răpește... Strig cat ma tine gura dar dupa vreo zece minute leșin...
Mă trezesc într-o încăpere întunecată si in dat mea apare Nathalien si din spatele lui iese Chloe.
M:Chloe ce cauti aici??? Nathalien ce este cu tine??? O ajuți pe Chloe???
Nath:Ăăă,Marinette... Adevarul este ca...
Ch:Ca ma ajutată pe mine ca sa scap de tine... Si nimeni nu o sa te ajute mai ales iubitul tău,Adrien,si Motan Noir...
M: Dar Chloe cu ce ți-am greșit???
Ch:Întrebi cu ce mi-ai greșit???
M: Da... Jur ca nu stiu despre ce vorbesti...
Ch:A da!??!
M:Da!!!
Ch:Bine atunci.... DE CE ESTI CU ADRIEN AL MEU????
M:Chloe dar Adrien nu este al tau ,ci al meu...
Ch:DA.... ACUM SA SCĂPĂM DE TINE ...
Nath: Marinette, imi pare rau.
Ch:SCAPA DE EA,NATARAULE!!!!
Nath:Bine!!!
După câteva ore
A:MARINETTTE..... MARINETTTE...MARINETTTE....
Al:Adrien, unde este Marinette.
A:Ma duc sa o caut...
Al:Bine. Si eu voi face la fel.
In locul sinistruA:MARINETTTE... Unde esti???😢😢😢😢😭😭😭
Ch:ADRIEN!!!
M:ADRIEN
A:MARINETTTE.
Vine Adrien si il vede cum Nathalien incepe sa se dezbrace si se pune pe mine ca sa ma violeze si...
A:NATHALIEN!!!!
Atunci Adrien bine spre mine si o împinge pe Chloe( Si imi pare bine).
A:Sa nu te atingi de ea...
După ce a zis Adrien Nathalien ma ia si incepe sa dea in mine pana leșin.
A:MARINETTTE!!😭😢😭😢 Nu te voi lasa in pace pentru asta.
Nathalien bine la Adrien si vrea să-i de-a una in p**a ca sa il lesine dar nu a funcționat.
Adrien il împinge pe Nathalien si il lovește la cap.
Pe mine in acel moment ma ia Chloe si ma duce pana afara ca sa împingă de pe munte, dar nu reușește. Apare Adrien o ia si o împinge in spate(Care cade si se lovește) si pe mine ma ia, ma sărută și eu ma trezesc.
A:Marinette... Ma bucur ca esti bine..
M:A-Adrien.... Esti bine???
A:Da,tu???Lasă-mă pe mine.
M:Bine. Dar cum sa te las.
Si il sărut.Ajung acasă si mama ma vede in bratele lui Adrien.
MM:Marinette.... Esti bine...
M:Da, sunt bine.A doua zi:
Al:Marinette, esti bine... Dar Chloe???
A:Nu imi pasa de ea...Atât pentru acum... ne vedem maine cu noi povești si un capitol nou.
Ati vrea ca urmatorul capitol sa aiba un pic scene xxx (18+)???
Lăsați comm cu❤(Ca da ) &😈 (Ca nu).
CITEȘTI
💋A Secret To Hard To Find Out💋
FanfictionO fată pe nume Marinette este îndrăgostită nebunește de celebrul fotomodel Adrien Agrest. Ea este Buburuza,cel mai importand super erou al Parisului, dar ce nu stie ea este ca Adrien este Motan Noir ,un alt super erou, care este îndrăgostit nebuneșt...