Capitolul 2-Războiul(Part 1)

1K 33 4
                                    

A:Langa cine??
M:A-Adrien????...
Se apleacă spre mine si vrea sa ma sărută dar apare Chloe si incepe sa tipe:
Ch:CUM POTI SA FACI ASTA ADRIEN???? PARCA PE MINE MA IUBEAI SI MAI ALES CUM POTI SA STAI CU EAAAAAAAAAAA.....
M:Chloe poti sa nu mai țipi in primul rand si in al doilea rand Adrien  sta Cu cine vrea  ,iubeste pe cine vrea si mai ales pe tine nu te place nimeni mai ales Adrien.
Al:Marinette,Te rog... Adrien te vom lasa singuri cu Chloe dacă vrei... Hai Mari.
A:Nu stai,... vin cu voi...
             Marinette pov:
După ce Alya a zis sa mergem si sa-i lăsăm singuri pe Adrien si Chloe,iar Adrien nu a vrut si a venit cu noi,Adrien , se uita la Chloe cu o fata foarte urât, ca si cum ar fi foarte supărat pe ea(Nu ca nu mi-ar placea). In acea zi am decis ca nu o las in pace fără război.
                Adrien pov:
Nu am vrut să stau cu Chloe si sa vorbim ptr.ca chiar m-am supărat rau pe ea. ( Cand i-am zis ca o plac??) Si ce conta dacă stăteam cu Marinette.... Stai putin... Cred ca m-am îndrăgostit de Marinette.
Este ciudat... mi-e imi place de Buburuza(Păcat ca nu sunt  aceași persoană.... mi-ar fi mai usor...)
                       A doua  zi:
              Marinette pov:
Mă duc la scoala cu speranța că nu ma voi întâlni cu Chloe... dar doar vorba ca si apare...
Ch:TUUUU!!!!DIN CAUZA TA ADRIEN ESTE SUPARAT PE MINE SI NICI NU MAI VINE LA SCOALA😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
M:CUMMMMMMMMM????!!?!?!?!  DIN CAUZA MEA!?!?!?!? MAI GANDESTE-TE!!!
DP:Chloe si Marinette!!! Ce este cu gălăgia asta???
M:Dmn profesoară,ieri Adrien a încercat să... sa....
Ch:Sa o sărute dar vin eu( toți colegii se uitau.la mine) si incep sa vorbesc cu Adrien....
M: Sa tipi la mine mai exact si Alya a vrut să-i lase singuri dar el nu a vrut asa ca zice ca este vina mea...
DP:Chloe dor ptr ca ai țipat la Marinette si Adrien nu a vrut să mai vorbească cu tine asta nu înseamnă că este vina ta... O SA iti scad un punct la purtare si tu Marinette duet in banca.

Chloe a avut dreptate.... Adrien nu a venit azi la scoala dar nu stiu de ce ????
                    Adrien pov:
Nu am mers azi la scoala din cauza lui Chloe. Acm Marinette clasa sa supărat pe mine si crede ca eu nu am mers azi la scoala din cauza ei( dar dc imi fac griji mi-e imi place de Buburuza nu de Marinette).








Cam atât ptr azi, ne vedem maine....

Cam atât ptr azi, ne vedem maine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

        

💋A Secret To Hard To Find Out💋Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum