Yazardan;
"Siz şimdi şaka yapıyorsunuz değil mi?"(sg)
"Suga adamı delirtme"(Jin)
"Sigi idimi dilirtmi"(sg)
"Sugaaaa!!"(V)
"Ben bunu anlamıyorum biz elimize kariyerimizi alana kadar bitek canımızı çıkarmadığımız kalmıştı"(sg)
"Yakında O'da olcak"(V)
Kapı hızla açıldı. İçeri giren değerli başkan RM idi. "Noluyo burda" Jungkook arkadan gelen cılız ve titrek sesi ile "onlar başlattı ama yaaaaahu" Ardından hemen sonra sayın menejer içeri daldı. "Size bir haberim var işte yeni üyenin bilgileri alında bakın"
Menejer elinde olan dosyayı koltuğa doğru tamda Jungkook'un oturduğu yere atmıştı. Suga, RM, V, bakıştılar neden mi dosyayı kim kapacak acaba?! Üçü birden Junkook'un üstüne atlayınca zavallı nolduğunu şaşırdı(yazık yahuuuu) Ve kazanan menejer oldu. "Size ne zamandan beri çocukça davranmayın diye ciyaklıyorum ben ha" menejer elinde olan dosyayı ezilmiş olan Jungkook'a verdi. Ve odadan çıktı. Jungkook ise onlara bakıp sırıttı. Ve okumaya başladı. Bayabi spor dalı ile ilgileniyor. Futbol, basketbol, tenis, Tekvando. "Ha ne kadar ilgilenirse ilgilensin benim kadar kaslı değildir"(jmn)
Menejer ise her zamanki gibi içeriye dalar. "Kız birazdan burda olur terbiyeli olun!" Menejer kapıyı kapatarak dışarı çıktı (yok açarak). Suga ise aval aval bakınıyor idi. Birden "fark ettiniz mi?" Diye konuşmaya başladı. "Fark ettiniz mi menejer bize kız dedi" Grupun kafası daha yeni gelmişti. Hemen en arka sayfayı açıp cinsiyet bilgilerine bakmaya başladılar. "Cinsiyet:Kız" "Oha bunu niye bize söylemediler"
"Bence canları sürpriz istemiş" Suga sinirlenip dışarı çıkacakken kapı açılır. Kapıdan içeri giren kız 20 yaşında idi.(yani Jungkook'dan küçük) Aslında üniversite okumak için gelmişti. Fakat seçme olunmuş ve katılınca 1. Olmuştu. En başta sorun çıkmıştı çünkü kız bir kızdır (zaa) ve bu bir sorun olmuştur. Fakat sonra başka bir kız grubu düşünülmüştür. Ama PD bunu kabul etmemiştir. Ve BTS'e alınmıştır. Kızın saçları hafif uzun gri gözlü beyaz tenlidir. Boyu türk kızlarına göre iyi ama BTS'e göre ise biraz kısadır. Kapıdan içeri girdiğinde "B-b-ben" "Gyu-ri mi?"(jmn) "E-e-evet". Suga o arada fısıldaşarak diğer gruplarla konuşuyordu ama sesi yan komşuya bile gidiyordu. Bu nedenle bütün olan sesleri duymuştu gyu-ri.
"bakıyorum çok meraklısınız" (sg) "peki ya ben nerde kalacağım"(gyu)
"Bence sen git park bankında falan uyu"(sg). Kız çok duygusal idi. Dokunsan kırılırken aynı zamanda da toplanırdı. Ve küçük gözyaşlarını bırakmıştı bile hemen hırkasının koluyla silicekken Jungkook geldi ve kızın kolunu sıkıca kavradı ve sıkıca sarıldı. Suga tam kıza bakıcakken olanları gördü. "Bir bu kalmamıştı daha beş dakika geçmedi üyemizi çaldın!!" "Kapa çeneni kızı üzdüğünün farkında değil misin? Ağlıyordu"(Jungkook) Bu sözlerin üzerine herkes oraya toplandı. "Ah tabi ağlamak en masum ilaçtır Melek yüzlü şeytan!!!!!" Bu sözlerin üzerine Min yoongi kapıyı çarparak odasına girdi. Kız dayanamamış ve Jungkook'un üstüne düşmüştü. Jungkook'un kalbi çok hızlı bir ritimde atmaya başlamıştı. Sonra birden kızı üstünden çekiştiren Jimin'i gördü. Ve olayların farkına vardı. "Ağg Jin arabanı getirir misin"(RM) "Tabi kapının önüne gelin!" Ama tek bir sorun vardı. Kızı kim taşıyacaktı? Herkes birbirine baktı her biri kızı taşımayı çok istiyordu. Kızı gördüklerinde içlerinde bir kıpırdaşma olmuştu. "Hadi ama zaman geçiyor"(Jungkook) O sırada aniden kızı kavramıştı herkes şoktu! Hemen arabaya atladılar. Kız Jungkook'un bacaklarına uzanmıştı. Jungkook'un içinde hiçbir zaman olmayan bir heyecan yaşanmıştı. Keşke yol hiç bitmeseydi. Fakat bitti. Jin kızı kavradı ve acile götürdü. Fanların bu olaydan haberi yoktu ama aradan 2 dakika geçmeden fanlar toplanmışdı. Kızı sedyeye yatırdılar. Jin kızı bırakırken kız jin'in elini sıkıca tutup "gitme" dedi. Jungkook hemen gidip doktoru çağırdı çünkü onları öyle göremiyordu. Doktor "psikolojik bir olay kalabalık ortamlarda bunalım stres ateş çıkması gibi olaylar ama bunlar sık sık yaşanmaması yoksa insanlardan korkar en azından o olayı yaşadığı insanlardan..." Dedi. Arka kapıdan gizlice çıktılar. Ve son hız arabaya bindiler. Ama bu sefer arabayı Jin değil Jungkook kullandı çünkü kız Jin'i bırakmıyordu. Tabi bizimki ise kıskanıyordu. Çok hızlı kullandı. Ama şimdi ise pişmandı. Çünkü kız Jin'in üstüne düşmüştü.
Yurda vardılar. "Lütfen bir şey sormayın ben size gelince anlatıcam"(Jin). Grup evet anlamında başını salladı. "Bi dakika gyu-ri biz ona bir oda belirlemedik". Junkook'un yanında kalsan senin için sorun olurmu??" "Hay-ır" Jin ve Jungkook kızı odaya taşıdılar. Kızı yatağa yatırdılar. Ve çıktılar.(Offf ilham gelmiyor bu bölüm çok kötüydü ama diğer bölüm inşallah güzel olur oylamayı ve yorum bırakmayı unutmayın😘 takipte kalın 😘😏😏)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS 8. ÜYE
Short StoryAsıl zor olan, olmayacak şeyin hayalini kurmak değil, olmayacak insanları O hayale sığdırmaya çalışmak...