2. Bölüm

1.4K 52 11
                                    

"Neden bir kız yani biz erkeğiz ve O bir kız bize uyum sağlayabilir mi??"(RM) Bu sözler üzerine herkes başını Rm'nin olduğu yöne doğru çevirdi. "Haklısın ama O çok tatlı ve masum!"(Jungkook). Suga dayanamamış ve odasından çıkmıştı. Merdivenlerden aşağıya doğru bir adım atarken konuşulanları duymuş ve kendini tutamayıp dinlemeye başlamıştı. Jungkook'un bu sözleri üzerine Min yoongi sinirlenmiş ve kendini tutamayıp bir hışımla bağırmış idi. "Sizden bunu beklemezdim yeni gelen bir kız için arkadaşınızı sattınız!!"(suga). "Suga Seni tanırım sevmediğin biri ile  uğraşır durursun ama buraya yeni geldi Eskiden neler yaşadığını bilmiyoruz O yüzden ona saygılı davranmalısın artık o da Grubumuzun bir üyesi"(V) Jungkook'un odasından titrek bir kız sesi gelmişti Kızın Sesi çok güçlüydü canı sanırım çok yanıyor idi. "Ne oluyor"(V) "Jungkook'un odasından mı geldi O ses" (RM). Suga bile merak etmişti. Hızla Jungkook'un odasına çıktılar. En önde ise V vardı. Kapıyı açan V gördüğü şey üstüne yutkundu. Çünkü kız mosmor kesilmişti. "Ne olmuş bu kıza"(V) "Aman tanrım Gyu-ri sen, iyimisin?!"(Jeon) "Kız inliyordu. Jin kızı kavradı ve kavradığı gibi hastaneye götürdü. Diğerleri ise arkadan takip ediyorlardı. Suga bile gelmişti. Doktorun yanına hızlı bir şekilde vardılar. Doktor;
-Şey ben bunu size nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.
-Ağ noldu yoksa kötü bir şeymi(J-hope)
-Evet hemde çok kötü bir şey.
-Doktor çatlatma bizi söyle(jimin)
-Kız komada şuanda. Size demiştim o olayı yaşadığı insanlaran korkacaktır diye. O nedenle ona çok nazik ve kibar davranmalısınız.
"Aooww biz size söylemeyi unuttuk"( jeon-jin)
Gruptaki herkes birbiriyle bakıştı. Bir anda RM atıldı. "Ama biz onu odaya yatırdıktan sonra kimse oraya girmedi." "Başkan doğru söylüyor herkes aşağıdaydı."(jimin) Herkes düşünmeye başladı. "Bi dakika ben sanırım buldum"(J-hope) "Kimmiş"(Jin) "Tabiki de SUGA"(J-hope). Grup hayır anlamında başını salladı. Ama bir yandan da hak veriyorlardı. Çünkü herkes aşağıda otururken suga ise orada yoktu. "Emin olmadan Suga'yı suçlayamayız"(Jimin) "Jimin çok haklı ama bir dakika odaların her birinde koridorlarda kamera yokmu?"(V) Grup hızlı bir şekilde arabaya atladı. Ve şirkete vardılar. Şirketin yurt bölümüne geçtikten sonra Suga ve Jin'in odasının kamera kayıtlarını kontrol etmeye başladılar. "Aşağıda oturdukları saatte Suga odadan çıkıyor. Ama aşağıya inmiyor". Sonra ise Jungkook'un odasını kontrol etmeye başladılar. "Suga çıktıktan 2 dakika sonra Gyu-ri ve Junkook'un kaldığı odaya giriyor. Ve Gyu-ri'nin yanına çömeliyor. Ve kulağına birşeyler fısıldıyor. Ama ne fısıldadığı duyulmuyor. Sonra ise odadan çıkıyor. Aradan beş dakika geçmiyor. Kızın çığlıkları duyuluyor." " Yooo bu olamaz Suga bunu yapmaz"(jimin). O sırada ise herkes birbirine karamsar bir şekilde bakıyordu. Çünkü kimse bunu yapabileceğine inanmıyordu. Suga ise onlarla birlikte gelmemiş, kıza bakıp ağlıyordu.
(Aradan 1 gün geçer...)
BTS özel dedektiflerle bu işi araştırmış ve sonucu bulmuştur. Suga'nın kızın kulağına söylediği kelimeler; "Özür dilerim çok özür dilerim". Suga odada tek başına kaldığı günlerde uzun bir süre düşünmüş ve kıza haksızlık yaptığını anlamıştır. Yanına gidip özür diler fakat kız O'nun yüzünden değil susadığı için bağırmıştır.(Bildiğiniz gibi susuzluk insanı herşeye zorlar)
(Hastanede!)
Kız gözlerini açar. Suga ise kızın başında uyuya kalır. Ama elleri ise kızın elleriyle birliktedir. Aniden bir titreme sayesinde ayakmıştır.(Bildiğiniz gibi Suga'nın uykusu derin ama burda pek derin değil😋) Gyu-ri Suga'ya bakıp gülümserken Suga'da O'na bakıp gülümsedi. Ardından içeri BTS daldı. Suga onlarla göz teması kurmamaya özen göstersede başarılı olamıyordu. "Biz çok özür dileriz daha 5 senelik arkadaşımızı tanıyamadık."(V) Hepsi başını evet anlamında sallar. Ve Suga'ya tırmanmaya başlar. Zavallı ezilir. Gyu-ri ise ne olduğunu anlamamıştır. Jungkook koşarak yanına gelir. Ve yanağına küçük bir öpücük kondurur. Bütün olanları herkes görmüştür. Ve "oooooooooo" diye bağırmaya başlarlar. Jungkook ise "ne oldu" der. İçeri PD dalar. "Everest dağı mübarek bide idol olacaksınız kendinize çeki düzen verin!!!!" "Gyu-ri iyisin değil mi sana ihtiyacımız var unutma"(PD) "Hadi bakalım hazırlanın Şirkete gidiyoruz"(PD). Jungkook ve Suga yavaşça Gyu-ri'yi kaldırır. Ve Jin'in arabasına atlarlar (arabayı bozdunuz yahu). Yolda bir konu açılır. "Sanırım yeni maknae'miz Gyu-ri"(J-hope) "Gyu-ri'nin ise uykusu gelmiş ve başını Jungkook'un omzuna düşmüştü. Tabi Jungkook'tan kısa olduğu için bu bir avantajdı. "Ben maknae'liğimi kimseye kaptırmam en azından ben Golden maknae o ise  silver maknae olur" bu sözler üzerine herkes gülmeye başlar. "Evet hadi inin geldik" Junkook içinden "keşke yol hiç bitmeseydi dedi". İndiler ve maalesef ki Gyu-ri'yi de uyandırmak zorunda kaldı. Ama Gyu-ri uyanmıyordu. O nedenle O'nu odaya kadar taşıdı ve kendi yatağına taşıdı. Üstünü değiştirip ışıkları kapatarak odadan çıktı. Aşağıya indiğinde ise Jin yemek hazırlıyordu. "Gyu-ri'yi de uyandıralım bence acıkmış olabilir."(Jin) "10 dakika daha uyusun öyle uyandırıcam."(Jungkook) "Yemekleri hazırladım hadi gelin."(Jin) "Off akşam akşam ne yemeği"(Suga) "Yemeğin saati yoktur."  "Geldik"( Jimin- J-hope- RM- V) "Gyu-ri ve Jungkook nerde." O sözlerin üzerine ayak sesleri duyuldu. Gyu-ri üzerinde harika duran ve bedenine tam oturan bir gecelik ile Jungkook'un koluna girmiş iniyordu. "Oha birbirlerine çok yakışıyorlar"(J-hope)
Suga bunları biraz kıskanmıştı. Suga keşke kendisinin koluna girse diye düşünüyordu. Bir anda kendine geldi. Gyu-ri hemen Suga'nın yanına oturdu. "Öhöm öhöm Gyu-ri biz daha seninle tanışmadık"(RM) "Iıı evet ben Gyu-ri aslen türküm ama annem Koreli zaten türk ismimde Buse buraya Kore'yi okumak için geldim ama seçme yapıldığını duydum ve katılmak istedim ve şansa bak ki burdayım." "Bu kadar mı?"(jimin) "Kusura bakmayın çok yorgunum" "O zaman biz tanışalım"(V) "Kim Tae-yung" Gyu-ri'nin elini öper "Park jimin" aynı hareketi yapar. "Jung hoseok" "Min yoongi" "Kim seok-jin" "Kim namjoon" "Jeon Jungkook" bütün herkes aynı hareketi yapmıştır. "Yemeğin tadı harika olmuş Kim yaptı bu yemeği" "Beeen evet her zaman harika yemek yaparım" Gyu-ri yavaşça esnedi çünkü çok uykusu gelmişti. Tam yukarı kata doğu çıkacakken "Dur daha film izlicez" "Ama benim çok uykum var" "iyi sen bilirsin yarın bizimle izlersin". Jungkook bi hoseok'a baktı birde Gyu-ri'ye "sanırım benimde çok uykum var ben de gidicem" Jungkook arkadan "ooooo" gibi fısıldaşmalar duyuyordu hiç takmadan Gyu-ri'yi kolunun altına aldı ve odaya çıktılar. Saat gecenin 2'siydi. Yemeklerini bitirenler hemen filmi açtılar. " Şey ben karanlıktan çok korkuyorum da seninle birlikte uyuyabilir miyim acaba?!"(Gyu-ri) "Ah tabi ben üstümü değiştirip hemen geliyorum. Jungkook normal bir şekilde gelicekken üstünü değiştirdi, parfümü sıktı, saçlarını yıkadı. Çünkü çok heyecanlıydı. Hemen yanına geldi. Ve beline ellerini koydu. Ve kızı sıkıca kavradı. Suga tam yukarı kata çıkacakken Jungkook'un odasının Aralık olduğunu gördü ve tam kapatacakken O hallerini gördü. Kısa bir hayal kurdu keşke O'da Gyu-ri'ye sarılıp uyuyabilseydi.(noluyo lan bu çocuğa!!😏) Hemen hayallerden vazgeçip kapıyı kapattı. Ve odasına doğru ilerledi. Hiçbir şey olmamış gibi...
(Öf bu bölümde çok saçma oldu yazamıyorum ki. Beynim acıyor aklımda olanları yazamıyorum. Neyse takipte kalın takipe takip😏😏 isteklerinizi yorumlara bırakmayı unutmayın bu arada votelerinizi bekliyor olacağım 😘😘😘 bay bay)

BTS 8. ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin