5. Bölüm

751 26 16
                                    

Beklerken zaman geçmiyordu. Tik tak... 10 dk olmuştu bile ama ben 30 dk gibi hissediyordum.
-Offfff!! Sıkıldım! hyung bu ne zaman gelecek?
-...
Niye cevap vermiyordu bu! Düşünmeye başladım. Aishh! Sanırım O'na hyung dememe alındı ki öyleymiş. Napiyim? Ağzımdan yanlışlıkla çıkmıştı sanki isteyerek oldu 😒😒
Yemeğin gelmesini beklerken kapı sertçe vurulmaya başlamıştı bile!
-Hyung çık odadan hyunggg!! Kurtar kendini!!!! (Jungkook)
Aradan bir dakika geçmedi sallanmaya başladık! Aishh! Korkuyordum! Aniden kendimi tutamayıp çığlık atınca olan olmuştu. Suga hemen beni çekiştirip dışarı doğru ittiriyordu. Kendi dışarı çıkmıştı ama! Ama ben! İçerde kalmıştım ve başıma küçük bir taş düşmüştü. Bayıldım ama...

( 2 saat sonra )

Bir anda ayıldım. Kalkamıyordum. Yer çok kısıtlıydı. Ve terlemiştim. Nefes almakta güçlük çekerken aynı zamanda can çekişiyordum. Arkadan sesler geliyordu. Ama sesler uzaktaydı. Hemde baya bi. Sanırım beni arıyorlardı. Ses vericektim ki nefes alacak hava kalmamış ve bayılmışım. Beni çıkarmışlar büyük bir özenle... Taş dolu olan harabeden geçerken BTS göz ucuyla beni izliyormuş meğer!

Suga'nın ağzından;

Çıldıracağım! Hepsi benim yüzümden kahrolsun!! Amacım O'nu kurtamaktı ama yine kendimi önde tuttum!!!! Niye sana layık değilim... Sanırım bunları biraz sesli söylemiş olacağım ki omzuma bir el konuldu. Ürktüm. Koymasıyla bana yumruk atması bir oldu. Bu! Bu! Kim olabilirdi!!
Benimde ona yumruk atmam gerekirdi. Altta kalamazdım. Arkamı döndüğümde bu kişinin Jungkook olduğunu gördüm. Bunu neden yapmıştı ki. Ve! Yine. Yine bir yumruk! Dudağımdan kan fışkırmıştı. Altta kalmayacağımı ben de O da biliyordu. Ama nolmuştu ki bana? Sesli bir şekilde " Keşke sana sarıldığı gibi bana da sarılabilseydi! Çok şanslısın!"(seni öptü la o) Dedim "Ne kadar utanmazsın şimdi kızın nerede olduğunu bile bilmiyoruz hepsi senin yüzünden" Bu sözler kendimi daha da suçlu hissetmeme sebep olmuştu. Kavga ettiğimizi gören herkes etrafımızda toplanmıştı. Jungkook'a sessiz bir şekilde "Özür dilerim" diyordum. Neee!!! Swag "Özür dilerim" mi diyordu. Nolmuştu Suga'ya... Huyları yavaş yavaş değişiyordu. Jungkook bana el kaldırmış vurmaya hazırlanıyor iken Suga'nın elini bir kol tuttu. Dokunsan hemen çekerdi ellerini çünkü güçlü biri değildi O kişi. Bu "Gyuri" idi. Çıkmıştı. Ama hemen bayıldı çünkü doktorlar O'na hareket etme demişlerdi. Ama O bu olanları gördüğünde dayanamamış ve yanımıza gelmişti. Yere düşecek iken kızı kaptı Jungkook. Bana nefret dolu gözlerle bakıyordu.

Yazar'dan;

Acaba yeni gelen kız iki üyenin arasını açacak ve grubu dağıtabilecek miydi? Ya da O'nlara kardeş olmayı, birbirine bağlı kalmayı ve mutluluğumu öğretecek idi?

(Selllaaaam! Manyak yazar geri döndü. H
Gittim çünkü yazmaya üşendim. Evet üşendim. Kızmaya gerek yok dimi? Ama sizleri çok sevdiğim için yazıcam. Beni unutmayın!!! Heartü😘😘)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS 8. ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin